Skip to main content

Hoi, 

Ik heb het zelfde probleem als bovenstaand. Mijn 4g werkt niet en ik kan op sommige momenten niet bellen. Ik ben al langs een telefoon winkel geweest en die Turk zij dat ie gemaakt was maar hij doet het nog steeds niet. Ik heb mijn oude simkaart in mijn nieuwe telefoon gedaan  en sindsdien is dit zo. Ik heb alle standaard trucjes al geprobeerd dus kom aub niet met zo'n antwoord (uitschakelen vleigtuigstand etc). Wat zou het kunnen zijn?? In een andere telefoon functioneerd de sim trouwens wel zoals behoor. Ik heb nu een s20+  en heb nu al een week last hier van en ik haat me leven

 

Alvast bedankt,

Mag Bart

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Klapkeas, welkom! Werkt het nog steeds niet? Heb je al eens een nieuwe simkaart aangevraagd via MijnKPN? En als je de simkaart van iemand anders eens in jouw toestel plaatst, werkt het dan wel? Dan is er toch iets met het toestel aan de hand. Ik hoor het graag van je. 


Hoi,

Ik ben gister bij een kpn winkel langs geweest. Nieuwe simkaart werkt ook niet dus is ongetwijfeld het toestel. Ik laat hem deze week repareren bij de winkel waar ik hem kocht. Goed weekend en bedankt