Skip to main content
Op de site kun je bij een premium plus abonnement gebruik maken van een voordeelbundel in "50 voordeellanden". Maar welke landen dat zijn wordt zorgvuldig geheim gehouden. Het is niet te vinden op de site en ook de vriendelijke dame van de klantenservice kon ze niet vinden, ook niet in haar interne systeem. Je kunt het wel per land opzoeken. Erg onhandig! De vraag is ook of het er wel 50 zijn en niet 49 of 15.
@megabeller, het zou zomaar de lijst kunnen zijn die je op deze pagina vindt bij Optie 2 Belvrij (Zone EU en Voordeellanden).
Via http://www.kpn.com/buitenland vind je ook een 'tool'. Als je daar invult naar welk land je gaat zie je ook of dat een voordeelland buiten de EU is of juist niet. En welke bundel je daarvoor kunt nemen (voordeelland of overig) staat er dan ook gelijk.
Hi megabeller, welkom op het forum. Ik moet bekennen dat ik na lang rondspeuren met je eens ben dat dit onduidelijk staat, ik kan het zelf op de site ook niet vinden en met zekerheid zeggen. Ik ga dit navragen onze beheerders en kom hier zo snel mogelijk op terug.


Bizar idd. Ook de link onder de tekst '50 voordeellanden' leidt naar ... de pagina waar je al bent en waar die landen niet vermeld worden. https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm
Ja klopt, in dat loopje ben ik zojuist ook terechtgekomen. Heb dat doorgegeven en wacht voor nu een reactie af.
De pagina met 50 voordeellanden die niet meer bij KPN online is gevonden via google cache! (op omgekeerde driehoekje klikken en dan op [in cache]: KLIK .



De landen die daar genoemd worden (niet geteld maar zijn het er wel 50?)



A Alaska (Verenigde Staten), Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Amerikaans-Samoa, Argentinië, Aruba, Australië

B Bonaire (Nederlandse Antillen), Bosnië en Herzegovina, Brazilië

C Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao (Nederlandse Antillen), Cyprus (Turks deel)

D Dominicaanse Republiek, Dubai (Verenigde Arabische Emiraten)

E El Salvador

F Filipijnen

H Hawaï (Verenigde Staten), Honduras, Hongkong

I India, Indonesië, Israël

J Jamaica, Japan

K Kosovo

M Macedonië, Maleisië, Mexico, Montenegro

N Nicaragua, Nieuw-Zeeland

O Oekraïne

P Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico

R Rusland

S Saba (Nederlandse Antillen), Servië, Singapore, Sint Eustatius (Nederlandse Antillen), Sint Maarten (Nederlandse Antillen), Sri Lanka, Suriname

T Taiwan, Thailand, Tunesië, Turkije

U Uruguay

V Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten

Z Zuid-Afrika, Zuid-Korea
Ha! Great minds think alike Peter. 😉 Heb ik ook gevonden en geteld, meer dan 50. Weet dus niet of dit nu de landen zijn. Maar los hiervan moet het wel duidelijk op de site worden aangegeven.
Je kunt via onze algemene tarievenpagina het huidige complete tarievenoverzicht downloaden (KPN Tarievenoverzicht vanaf 4 februari 2019). In dat pdf-document vind je op pagina drie de verschillende buitenlandbundels, met onder elke bundel voor welk land deze geldt.



Daarin zie je dat dit de volgende zijn (wat overigens overeenkomt met de lijst die Peter al vond):

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Amerikaans-Samoa, Argentinië, Aruba, Australië,

Bonaire (Nederlandse Antillen), Bosnië en Herzegovina, Brazilië,

Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao (Nederlandse Antillen), Cyprus (Turks deel),

Dominicaanse Republiek,

El Salvador,

Filipijnen,

Honduras, Hongkong,

India, Indonesië, Israël,

Jamaica, Japan,

Kosovo,

Macedonië, Maleisië, Mexico, Montenegro,

Nicaragua, Nieuw-Zeeland,

Oekraïne,

Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico,

Rusland,

Saba (Nederlandse Antillen), Servië, Singapore, Sint Eustatius (Nederlandse Antillen), Sint Maarten (Nederlandse Antillen), Sri Lanka, Suriname,

Taiwan, Thailand, Tunesië, Turkije,

Uruguay,

Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawaï),

Zuid-Afrika, Zuid-Korea.