Skip to main content

Ik ben op dit moment in Maimi FL waar ik veel ben. Normaal werkt 5G gewoon mits ik een buitenland bundle heb geactiveerd. Dit is het geval, bevestiging op sms ontvangen maar 5G werkt niet. Ik zie wel een 5G logo boven aan mn telefoon maar hij blijft connecten zonder resultaat.

 

Help!

Bedoel je dat je geen data hebt, of dat het alleen niet op 5G werkt (en LTE/4G wel bijv.)?

Als je in Mijn KPN kijkt, kan je daar zien hoeveel je tegoed hebt?


Hallo @JoostvRee ,

Probeer eens een andere provider. AT&T werkt vaak niet, heb je T-Mobile al geprobeerd?

En als 5G niet werkt?, probeer dan eens 4G te selecteren. 


Dank beide voor de aangedragen oplossingen. Helaas; alles geprobeerd maar niets werkt. Het vreemde is dat ik hier maandelijks ben en het altijd gewoon werkt. Ik heb overigens genoeg in de bundle - dat is ook het probleem niet. Weet iemand hoe ik anders gewoon met iemand van KPN kan spreken ;-)


Dank beide voor de aangedragen oplossingen. Helaas; alles geprobeerd maar niets werkt. Het vreemde is dat ik hier maandelijks ben en het altijd gewoon werkt. Ik heb overigens genoeg in de bundle - dat is ook het probleem niet. Weet iemand hoe ik anders gewoon met iemand van KPN kan spreken ;-)

Via Facebook, X of bellen met +31612001200 @JoostvRee 


Dank beide voor de aangedragen oplossingen. Helaas; alles geprobeerd maar niets werkt. Het vreemde is dat ik hier maandelijks ben en het altijd gewoon werkt. Ik heb overigens genoeg in de bundle - dat is ook het probleem niet. Weet iemand hoe ik anders gewoon met iemand van KPN kan spreken ;-)

Even voor de zekerheid. Sinds een aantal maanden is er een speciale bundel voor Canada en de Verenigde Staten. Weet je zeker dat je die bundel hebt geactiveerd? 


Dank beide voor de aangedragen oplossingen. Helaas; alles geprobeerd maar niets werkt. Het vreemde is dat ik hier maandelijks ben en het altijd gewoon werkt. Ik heb overigens genoeg in de bundle - dat is ook het probleem niet. Weet iemand hoe ik anders gewoon met iemand van KPN kan spreken ;-)

Even voor de zekerheid. Sinds een aantal maanden is er een speciale bundel voor Canada en de Verenigde Staten. Weet je zeker dat je die bundel hebt geactiveerd? 

Shit! Dit is het euvel. Ik heb die bundle gekocht en nu werkt het wel. Het enige nadeel is dat ik gisteren dus die andere buiten EU bundle voor buiten EU voor de kat zn …. heb aangeschaft.

 

Anyway - problem solved. Bedankt.


Ah, top dat je nu in ieder geval online kunt met de juiste bundel @JoostvRee 😊

Wat betreft dat van de kat, wij kunnen zien of je wel of niet gebruikt gemaakt hebt van een bundel. Als je NA de looptijd van deze bundel even contact opneemt met de telefonische klantenservice via 1200 of 0800 - 0402, kunnen ze kijken of er inderdaad geen gebruik van is gemaakt en dan de aanschafprijs weer vergoeden!


Ah, top dat je nu in ieder geval online kunt met de juiste bundel @JoostvRee 😊

Wat betreft dat van de kat, wij kunnen zien of je wel of niet gebruikt gemaakt hebt van een bundel. Als je NA de looptijd van deze bundel even contact opneemt met de telefonische klantenservice via 1200 of 0800 - 0402, kunnen ze kijken of er inderdaad geen gebruik van is gemaakt en dan de aanschafprijs weer vergoeden!

Top - thanks. Zal ik zeker doen.


Okido, nog een heerlijke tijd in Miami gewenst! 🌞🌊🌴