Skip to main content

Graag ontvang ik een factuur van mijn toestel aanschaf inclusief BTW voor de boekhouding. 

Hallo @GPBS 

 

Waarschijnlijk kan je die vinden via Mijn bestelling (je hebt het bestelnummer en jouw postcode nodig).

Daar zou je de BTW factuur moeten kunnen downloaden.


Hi @GPBS, ik zie dat @GeSp je al op de goede weg heeft gestuurd en hoop dat het je gelukt is om de factuur te downloaden 😊


Helaas zoek ik hetzelfde…… geen BTW specificatie te vinden op mijn facturen, niet op mijn bestelling, de chat snapte mijn vraag niet en de meneer aan de telefoon ook niet……

Kan iemand mij vertellen waar ik een specificatie kan vinden van aankoopbedrag mobiele telefoon exclusief btw en de btw 21% bedrag en het totale bedrag? Blijkt toch heel lastig te zijn….???

 


Hi @Divavonne,

Als je een bestelling plaatst, ontvang je van ons een bestelbevestiging. Op die bestelbevestiging staat het bedrag enkel inclusief BTW, omdat die geen factuur is en je die bevestiging dus ook niet hoeft te betalen.

Mocht je de volledige toestelprijs via een toestellening betalen, dan betaal je tijdens de looptijd van de lening elke maand een deel van de kosten en dus ook een deel van de BTW. Als je aan hebt gegeven dat je BTW specificaties wil ontvangen, krijg je daarvan dus elke maand 1 met de juiste BTW gegevens.

Mocht je het bedrag volledig of deels direct betalen, dan zal dit bedrag via de eerste factuur ná je bestelling in rekening gebracht gaan worden. Pas dan doe je de daadwerkelijke aankoop, en daarvan zal je vervolgens ook weer een BTW specificatie gaan ontvangen 🙂


Beste Maja,

Ik heb al een factuur ontvangen (de 1e na mijn bestelling) met het aankoopbedrag van mijn mobiele telefoon (die in 1x betaald wordt).

Helaas staat daar vermeld:

Btw nvt over …€ het aankoopbedrag

terwijl de btw over de thuiskopieheffing heffing wel vermeld wordt?

 

Hoop dat iemand hier meer duidelijkheid over kan verschaffen?


Ik kijk graag even met je mee @Divavonne, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens en het mobiele nummer waar het om gaat, óók de laatste3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Hi Maja_
Heb t net gevonden, via allerlei omwegen….
Maar bedankt voor je hulp!


Ah super, graag gedaan hoor!

 


Ik wil ook graag een factuur met btw op mijn volledig in 1 keer betaalde iPhone.

Waar kan ik die vinden?