Skip to main content
Beantwoord

Aankoopbon nodig i.v.m. verlies iPhone 11

• 15 januari 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste lezer,

In verband met verlies van de iPhone 11 met telefoonnummer ********** in Sri Lanka heb ik voor de reisverzekering de aankoopnota nodig. Ik heb al in mijn email gezocht en papieren archief, maar helaas. Volgens mijn bankafschrift is de aankoop/factuurdatum 13-05-2020, klantnummer **************** betaling € 774,54 tgv rekeningnummer Rabobank wat eindigt op ***  . De telefoon is in gebruik van mijn dochter maar hangt wel onder mijn account. Betaling is gedaan op 20-5-2020.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Petra Kamstra

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Petra Kamstra, welkom bij onze community. 

Zo te lezen is het toestel via ons gekocht. Dan is een aankoopbon geen probleem. Handig is ook als je het IMEI nummer nog hebt, maar anders kunnen we dit ook achterhalen. 

Neem in dit geval contact met ons op. Maak een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt en maken we dit in orde. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Petra Kamstra 

Welkom op de community van KPN.

Waar heb je op 20 Mei 2020 jouw iPhone 11 besteld, als ik vragen mag?

Ik vraag het hierom, omdat KPN zijn bankrekeningen bij de ING heeft en niet bij de Rabobank.
Is de iPhone 11 niet bij een andere webshop gekocht? zoals bij Belsimpel of Mobiel.nl?

Daarnaast is het natuurlijk alweer bijna 5 jaar geleden, dat je de iPhone 11 hebt gekocht, waardoor het nog maar de vraag is of deze aankoopnota nog te vinden is.
Al begrijp ik vanzelfsprekend dat je verzekeraar daar om vraagt, zodat zei zien dat je de eigenaar bent van dit toestel.

Dus zou je antwoord willen geven op mijn gestelde vragen, zodat we je net wat beter kunnen helpen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24435 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hi ​@Petra Kamstra, welkom bij onze community. 

Zo te lezen is het toestel via ons gekocht. Dan is een aankoopbon geen probleem. Handig is ook als je het IMEI nummer nog hebt, maar anders kunnen we dit ook achterhalen. 

Neem in dit geval contact met ons op. Maak een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt en maken we dit in orde. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 januari 2025

Dank voor je reactie en advies. Ga ik doen.