Skip to main content

Ik ben afgesloten woensdag, en heb donderdag avond via smslink betaald. Alleen ben nóg steeds niet aangesloten 

 In de kpn app staat dat alles betaald is en mijn telefoon aan en uitzetten heb ik intussen al 20x herhaald. 

 

Mvg

Mar

Welkom op het Forum van KPN @Marrie2202 

Vervelend dat je nog steeds niet kunt bellen en internetten met je mobiele telefoon.
Ik neem aan, dat je via die sms per iDeal het openstaande bedrag hebt betaald?

Zo ja, dan zou je binnen 24 uur weer moeten kunnen bellen en internetten, maar daar zijn we allang over heen.

Mijn advies hierin is daarom ook: om vandaag (zaterdag) even te bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via het (gratis) telefoonnummer 0800-0402.
Vraag even aan een goede buur, vriend/vriendin of familielid, of je even met hun telefoon mag bellen.

Spreek nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
betalingen en facturatie en je wordt doorverbonden met de juiste afdeling.
Daar kunnen ze bekijken of jouw betaling goed is verwerkt in het KPN systeem, maar ook waarom je nog steeds niet kunt bellen en internetten met je eigen abonnement.

De telefonische klantenservice is trouwens bereikbaar, van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur (op de zondag en feestdagen gesloten).

Je kunt eventueel ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan.