Skip to main content

Ik was abonnee bij telfort  en ben naar kpn gegaan ik hoef daarom geen aansluitkosten te betalen  maar staat toch op de rekening  abb no (…)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel aangevuld i.v.m. volledigheid

 

Hallo @Jan Grootenboer , als je overgestapt bent met nummerbehoud zou je inderdaad geen aansluitkosten hoeven te betalen, ik zou voor een snel antwoord gewoon even met de helpdesk bellen van KPN.


Hoi @Jan Grootenboer, welkom op het forum! Wat Jan aangeeft klopt helemaal, als je met nummerbehoud van Telfort naar ons bent overgestapt worden de aansluitkosten vergoed. Ik heb nog geen gegeven van je, als je nog geen contact met de telefonische collega's hebt gehad kijk ik graag nog met je mee. In dat geval kan je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) op je forumprofiel toevoegen. Als je daarna hieronder aangeeft dat je dat hebt gedaan weet ik dat ik met je mee kan kijken.