Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag Samsung Galaxy Tab bij Samsung S25 Ultra afgewezen

• January 13, 2026
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Beste KPN, bij de aankoop 08 november 2025 van mijn toestel Samsung Galaxy s25 Ultra, adverteert KPN dat je er een Samsung Galaxy Tab A11 cadeau zou krijgen. Deze heb ik tijdig en volledig 09-01-2026 aangevraagd bij Samsung, maar de aanvraag wordt afgewezen omdat KPN niet mee doet aan deze actie? Hoe kan dat in hemelsnaam?? Kunnen jullie hierin nog iets betekenen? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt. Met vriendelijk groet, Sebastian

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@SebastianZ en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je hier verbaasd van opkijkt, dus ik kijk met je mee! 

Ik zie dat we hier eerder een topic over hebben gehad en dat het daarbij wel goed is gegaan nadat de juiste link was gebruikt: 

Ik kan één promotie van Samsung vinden via deze link.
 https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/KPJMFN3KD7KDC

KPN/Vodafone/Simyo/HollandsNieuwe:

Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Tab A11 bij aankoop van de Galaxy S25 Series, S25 Edge, Z Flip7 en Z Flip7 FE  van 13-10-2025 t/m 09-11-2025

Als ik die link nu volg krijg ik de melding dat de actie niet meer geldig is. 😕 Had je hem wel via hun promotiepagina aangevraagd en was het ook specifiek die voor KPN klanten? 

Zo ja, en mocht hij alsnog afgewezen zijn, dan kun je via Whatsapp contact met Samsung opnemen over de promotie. 
De actie loopt via hen dus als KPN kunnen wij hier helaas niets in regelen. Hopelijk lukt het zo!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2026

Hi ​@SebastianZ en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je hier verbaasd van opkijkt, dus ik kijk met je mee! 

Ik zie dat we hier eerder een topic over hebben gehad en dat het daarbij wel goed is gegaan nadat de juiste link was gebruikt: 

Ik kan één promotie van Samsung vinden via deze link.
 https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/KPJMFN3KD7KDC

KPN/Vodafone/Simyo/HollandsNieuwe:

Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Tab A11 bij aankoop van de Galaxy S25 Series, S25 Edge, Z Flip7 en Z Flip7 FE  van 13-10-2025 t/m 09-11-2025

Als ik die link nu volg krijg ik de melding dat de actie niet meer geldig is. 😕 Had je hem wel via hun promotiepagina aangevraagd en was het ook specifiek die voor KPN klanten? 

Zo ja, en mocht hij alsnog afgewezen zijn, dan kun je via Whatsapp contact met Samsung opnemen over de promotie. 
De actie loopt via hen dus als KPN kunnen wij hier helaas niets in regelen. Hopelijk lukt het zo!