Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag SIM only, Abb kosten kloppen niet.

  • January 1, 2020
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Beste,

Zojuist mijn sim only geactiveerd en gekoppeld via mijn KPN.

Het abonnement wat ik gekozen heb is 150 bel min en 10GB. Er worden eenmalig 25 euro aansluitkosten gerekend en het abonnement zou normaal 27.50 per maand zijn. Met de husselkorting nu 1 jaar voor 22.50. Dit kreeg ik ook netjes bevestigd in mijn mail.

Nu heb ik net de sim geactiveerd en gekoppeld en kijk ik  in mijn kpn, zie ik toch een ander tarief staan. Normaal 31.50 en nu 27.50 per maand.  5 euro duurder per maand. Dit klopt natuurlijk niet.

Kan iemand mij hier uitleg over geven?

Met vriendelijke groet,

  1. Jonkers

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Jonkers, welkom op het forum. 

Ik kijk dit uiteraard graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Hi Jonkers, welkom op het forum. 

Ik kijk dit uiteraard graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â