Skip to main content

Mijn mobiele super unlimited abbonement wordt op 9 september beëindigd. Kan ik nu nog wel 75 GB in het buitenland gebruiken tot die tijd zonder extra kosten?

Dat kunt u in de MijnKPN app zien.


Hoi @Ray1234 , wat bedoel je met “wordt op 9 september beëindigd”? 

Heb je dan opgezegd? Na de vaste looptijd (1 of 2 jaar) loopt het abonnement gewoon door voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van één maand.


Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en die is opgezegd per 9 september.


Foutje het beëindigd per 13-9-2024

 

Dat kun je niet in de app zien want daar staat dat de bundel nog 28 dagen geldig is. 

Zou het zo zijn dat de bundel naar ratio wordt opgesplitst? 

75÷30×13=32,5 GB?


Is er geen mogelijkheid om rechtstreeks met een medewerker te chatten?


Nee, de chat met een medewerker is al meer dan een jaar geleden afgeschaft.

Je kan morgen tussen 08.00 en 18.00 uur bellen met klantenservice op 0800-0402.
KPN Webcare is ook bereikbaar via een van de social media kanalen (Facebook X).


Bedankt voor het antwoord. Lekker handig dat ze niet meer rechtstreeks te benaderen zijn via de chat. Ik gebruik geen sociaal media. Ik bel ze morgen wel. Fijne avond.


Je krijgt gewoon nog jouw volledige bundel tot het einde van jouw contract, @Ray1234. Je krijgt iedere maand een volledige bundel, zowel aan het begin van jouw abonnement als wanneer jouw abonnement halverwege de factuurperiode stopt.


Hi @Denise van KPN , niet belangrijk voor topicstarter, maar “naar rato” bij het begin was vroeger.

Dat is al eerder veranderd: Alles over het verlengen van je mobiele abonnement | Kennisbank
        “Let op! Vanaf 20 juni krijg je altijd een volledige bundel. Ook direct na verlenging.


Bij mijn verlenging in juli dit jaar had ik korte tijd zelfs “dubbele punten” 😁

Helaas was dat bij de volgende factuurperiode een paar dagen later weer voorbij 😉

 


Bedankt voor de duidelijke antwoorden. Nu weet ik waar ik aan toe ben. Fijne dag.


Je hebt helemaal gelijk, @RBxx! Dit wist ik ook wel; ik heb dat namelijk zelf aangepast. En toch de mist in gegaan, haha. Ik pas mijn bericht aan!


Reageer