Skip to main content

Een aantal maanden geleden werd ik gebeld door KPN omdat ik nog geen abbonement had bij KPN. Ze deden mij daar een aanbod van 18,75 als ik samen met mijn vriendin over zou stappen van Odido naar KPN omdat we al internet hadden van KPN. Achteraf blijkt dit 26 te zijn en betalen we nu juist MEER als dat we bij Odido zouden doen als we daar op het DAADWERKELIJk UNLIMITED abbonement zouden blijven. Vol ongeloof zit ik net met de klantenservice te bellen dat ze de opgenomen gesprekken niet gaan nakijken opzoeken of verder onderzoeken en eigenlijk dus zeggen… u heeft pech. Anderen die dit ook hebben meegemaakt? Volgend jaar april zeg ik alles op en ga ik weg bij KPN.

Heb je wel wel de combikorting geactiveerd @Chefwest , die kan oplopen tot €7,50 per maand, dat verklaart dan ook het prijsverschil.


Hallo @Chefwest ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 


Hi @Chefwest, welkom hier. 

Ik vermoed ook dat je combikorting waarschijnlijk niet aan staat. Is het gelukt met de aanwijzingen van Noordzee? 


combikorting stond aan maar uiteindelijk is mij blijkbaar de 300mbit versie verkocht ipv de 50 versie…...


Dan is er dus een ander abonnement ingevoerd dan aangegeven begrijp ik. Gelukkig is dit maandelijks aan te passen. Mag ik vragen hoe je deze bestelling hebt geplaatst?


Reageer