Skip to main content

Het volgende is gebeurd:

Mijn neefje heeft via mijn telefoon enorme rekeningen gemaakt door kaarten voor spelletjes te halen. Schrik niet 560 euro bovenop mijn gewone rekening… 

afgelopen woensdag heb ik hier contact over gehad en was mij gezegd om de rekening te storneren als deze van mijn rekening afgehaald wordt en dan kan ik een betaal afspraak regelen. Vrijdag avond dit gedaan en wil zaterdag bellen naar het 0800 nummer en merk dat ik afgesloten ben. Ik heb hier geen sms of e-mail of brief over ontvangen. 
 

lang verhaal kort goed geholpen door een kpn medewerker en gaf aan dat er niets mogelijk was.. enige waar ik nu mee zit is dat mijn rekening hoe dan ook naar de incasso gaat aangezien ik niet in een keer dit bedrag kan voldoen en dit in delen zal moeten doen. Hierdoor zometeen nog meer kosten en vraag ik het mij af hoe ik dit moet doen. Ik kan niet gebeld worden plus een medewerker van kpn vertelde dat ik een prepaid kaart kon halen en dan mijn telefoon kon doorschakelen. Zo gezegd zo gedaan, dit werkt niet…

 

oplossing? Voor nu snap ik dat kpn niets meer kan doen met betrekking tot de kosten die ik niet kan betalen. Verzoek om alleen gebeld te kunnen worden op dit nummer! 

Dat is wel heel erg zuur en dan druk ik me nog netjes uit. Hier op het forum kunnen ze helaas niets voor u doen.  Ik raad u aan om morgenochtend toch weer te bellen met kpn en vragen naar de afdeling collections.  Zij zijn de enige die gemachtig zijn om financiële zaken te behandelen.  Met een geblokkeerd nummer zou u wel de klantenservice 0800-0402 moeten kunnen bellen. 


Ik hoop dat je hiervoor wel een regeling hebt getroffen met je neefje of zijn ouders indien minderjarig. Zij zijn toch verantwoordelijk voor jouw extra kosten. Schandalig dat zij niet tijdig die kosten hebben vergoed zodat jij niet werd afgesloten. 

Kpn is hier naar mijn mening geen partij; de kosten zijn gemaakt. 

Dit is een civiel rechtelijke zaak tussen jouw en je neefje cq zijn ouders.

Verder heb ik een vervelende mededeling. Je zult pas her aangesloten worden als de rekening is voldaan. Ook met een afbetalingsregeling. En de gewone maandelijkse facturen lopen ook door. Ook tijdens afsluiting.