Skip to main content

Goedenavond,

Op 29 december 2022 heb ik een KPN mobiel SIM only abbonnement afgesloten. Ik heb me bedacht en wil dit abbonnement bij nader inzien toch annuleren. Wettelijk gezien kan dit binnen 14 dagen, echter na 4 telefoontjes met 0800 0402 is dit niet gelukt, telkens met een andere reden(termijn voorbij, storing systeem, fysiek formulier+SIM opsturen, er is geen termijn).
Het laatste gesprek met de vermoedelijke manager was erg vervelend. Volgens hem heb ik geen bedenktijd omdat ik de SIM-kaart al gebruikt heb. 

Hopelijk kan iemand mij hier wel helpen.

Met vriendelijke groet,

 

Frank

Hallo @Frank bank 

 

Annuleren kan ook via een online formulier, zie hier: https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelling-annuleren.htm

Dan zou je ook een bevestiging moeten ontvangen.

Als je het vandaag doet zit je nog precies binnen de 14 dagen bedenktermijn.


Bedankt GeSp,

 

ik heb het formulier ingevuld op 11-1-2023. Echter staat in de auto reply dat de helpdesk contact met mij op gaat nemen. Dezelfde helpdesk die al 4 keer mijn annulering heeft geweigerd. Ik hoop dus dat ik via ander kanaal het abbonement kan annuleren.


Hallo Frank,

 

Nee, een andere weg om te annuleren is er niet voor zover ik weet, maar je hebt nu toch een ontvangstbevestiging (ik neem aan dat er duidelijk in de ontvangstbevestiging staat dat het om een annulering gaat?) waaruit blijkt dat je binnen de 14 dagen geannuleerd hebt, dat is voldoende.

Wacht anders nog een reactie van een KPN medewerker/moderator hier af, misschien kunnen die nog wat doen om het vlot te trekken.

Â