Skip to main content

Ik heb momenteel nog een (oud) abonnement bij Vodafone met een extra, gratis data sim.

Totaal heb ik 40 gb data en ik betaal hiervoor 30.77

 

Nu ben ik al klant bij kpn voor internet en tv. Wat kost mij totaal een overstap rekening houdend met:

 

extra data sim

onbeperkt data

ik heb een spotify family abonnement (krijg ik dan hierop korting?)

2 jaar abo

Samsung s21 optioneel

 

(ik kom er zelf niet goed uit...)

Het Spotify abonnement kun je via de factuur van KPN betalen, maar je krijgt hierop geen korting. Het kost evenveel als rechtstreeks bij Spotify. 

KPN heeft geen mobiele abonnementen met bundels van meer dan 25 GB data. Voor onbeperkt data betaal je 25 euro per maand bij een 2 jarig abonnement als je ook internet thuis van KPN hebt. Daarbij heb je dan ook onbeperkt bellen. 150 belminuten/sms is 1 euro goedkoper. 

Let wel: onbeperkt = 5 gb per dag. Als die op is kun je steeds kostenloos 1 GB toevoegen. 

Een data sim met 1 gb data bundel kost 5 euro per maand. Vanaf je onbeperkt mobiele abonnement kun je per maand 25 GB delen naar je data sim.

Een data sim kun je hier bestellen:

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/

KPN noemt dat "mobiel internet".


Hi @Mariska1980, ik zie dat @Nick83 je al aardig op weg heeft geholpen :blush: Is het zo helemaal duidelijk hoe het zit of heb je nog vervolgvragen? Hoor het graag!


Nee hoor! Ik denk dat ik er wel uit ben!

Zal Vodafone opzeggen en overstappen naar KPN met extra data. Zie alleen niet zo snel hoe dat online kan dus zal eerdaags een KPN winkel binnen stappen (en daarvoor gelijk de Vodafone want opzeggen is niet zo makkelijk ...)


Okidoki!

Door de Corona maatregelen, is het noodzakelijk om een winkelafspraak te maken bij een KPN winkel. Bij het plaatsen van de bestelling, wordt direct een opzegverzoek naar Vodafone gestuurd als we jouw bestaande nummer overnemen, apart opzeggen hoef je dus niet te doen :slight_smile: