Skip to main content
Beantwoord

Abonnement mobiel

• May 16, 2020
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Klussedeklus
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Pure ergernis om niéts!

Vanaf het eerste moment dat ik verplicht ben overgestapt van Telfort naar KPN ondervindt ik problemen met de laatste.

Vele maken heb ik contact opgenomen met zeer vriendelijke medewerkers van KPN, maar tot een oplossing is het nooit gekomen. 
Wat mij betreft scheiden onze wegen per direct, want ik heb niet langer zin om contact te blijven opnemen voor onbenullige zaken die intern bij KPN structureel niet goed verlopen.

Beu, Basta, Breuk!

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Klussedeklus, Ik zie inderdaad dat je meerder malen contact hebt gehad over het een en ander.  Er ging ook wat fout, excuses daarvoor. Maar als ik het zo zie is alles hersteld. Mocht er nog wat onduidelijk zijn waar ik mee kan helpen, dan hoor ik dat graag. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 16, 2020

Hallo @Klussedeklus , wat is het probleem?

Klussedeklus
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 16, 2020

Incasso’s worden niet afgeboekt, bedragen zijn hoger dan afgesproken in het nieuwe abonnement, vele toezeggingen die niet worden nagekomen. Ook minder MB’s dan afgesproken.

Enfin, het totaalplaatje werkt gewoon niet, er zit ook geen verbetering in. Lozen die handel!!

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 20, 2020

Hoi @Klussedeklus, Ik zie inderdaad dat je meerder malen contact hebt gehad over het een en ander.  Er ging ook wat fout, excuses daarvoor. Maar als ik het zo zie is alles hersteld. Mocht er nog wat onduidelijk zijn waar ik mee kan helpen, dan hoor ik dat graag.