Skip to main content

Na jaren gebruik te maken van opwaarderen aldi talk,lijkt me een abonnement wel eens handig.

Soms staat mobiele gegevens aan gevolg weer 10 euro weg.

Wat is een goedkope oplossing ik gebruik thuis altijd wifi maar buiten dat lijkt me handig om ook te kunnen internetten buiten de wifi.

Wat leuk om te lezen dat jij een abonnement overweegt, @rbuijt! Het is zeker handig om buiten de wifi verbinding om, ook te kunnen internetten: ik kan inmiddels niet meer zonder! :thinking::see_no_evil:

Laagste databundel die wij aanbieden is 2000MB, oftewel 2GB. Nu tijdelijk met 2GB extra, zolang je abonnement loopt. Qua bellen kun je kiezen voor 150 minuten of onbeperkt bellen/SMS binnen de EU. Heb je al Internet van KPN of XS4ALL, dan krijg je extra voordeel: in ieder geval €2,50 korting op de abonnementskosten van het mobiele abonnement. 
Wil je een contract voor 1 of 2 jaar of misschien maandelijks opzegbaar? Met of zonder een toestel? Ik ga er vanuit dat jij je nummer van Aldi Talk wenst te behouden? Als je het prettig vindt, kunnen de mogelijkheden vrijblijvend met je doorgenomen worden, zodat je een goede afweging kunt maken! Laat het maar weten! :smiley:


Laagste databundel is prima nummerbehoud prima,

Wij hebben alles in 1 abonnement.

We hebben een eigen toestel 150 min bellen meer als zat maandelijks opzegbaar is mooi.

Maar wat kost zoiets?


2GB met 2GB gratis + 150 belminuten/SMS + maandelijks opzegbaar = €16,50 per maand. Als je nu een Alles in 1 abonnement hebt, dan krijg je een zenderpakket gratis: het Plus pakket of ESPN (voetbal). 

Kies je voor hetzelfde abonnement maar dan voor 2 jaar, dan kom je uit op €14,- per maand!