Geachte KPN,
Vandaag kwam ik erachter dat het mobiele abonnement na een telefoongesprek met een kpn medewerker verlengt is met 2 jaar.
Het gesprek was +/- 4 maanden geleden waarin de dame mij vroeg of ik een hogere databundel wilde hebben.
Hiermee ben ik akkoord gegaan.
Uit de website informatie blijkt dat het verhogen van een databundel geen verlenging met zich meeneemt.
Ik had en heb ook niet de intentie om het abonnement te verlengen.
Ik krijg het idee dat mij ongewild een verlenging is verkocht zonder te weten dat het om een verlenging gaat.
Ik wil van deze ongewenste verlenging af, ik geef hier geen akkoord voor.
Hoe kunt u dit ongedaan maken, wat is hiervoor nodig?
Mvg,
N. Noordermeer
Beantwoord
Abonnement ongewenst verlengt zonder medeweten
Beste antwoord door Marcia van KPN
Inmiddels zie ik dat de looptijd teruggedraaid is, omdat het inderdaad geen verlening maar een verhoging betrof. Fijn dat we er uiteindelijk toch uitgekomen zijn 🙂.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.