Skip to main content

Zojuist mijn abonnement aangepast naar onbeperkt data 

Dit zou mij € 25 per maand gaan kosten volgens de website

Mijn nieuwe contract ontvangen daar staat € 32,50 per maand.

Graag nieuw contract sture voor € 25,- per maand.

Waarschijnlijk ontbreekt ‘Combivoordeel - Korting op mobiel’ op de factuur, op zich maakt dit niet heel veel uit, wanneer uw mobiel is aangemeld voor combivoordeel dan wordt de korting van € 7,50 als nog automatisch van het maandbedrag afgehaald.

Wanneer u mobiel en vast afneemt, kunt u zich aanmelden voor combivoordeel. Misschien zou u eens kunnen kijken op de laatste factuur of combivoordeel überhaupt al werd toegepast. Als in de prijsoverzicht geen combivoordeel vermeld wordt kan het ook zijn dat u hier nog helemaal niet voor aangemeld bent.


Ik heb een Hussel abonnement Dus Internet /TV /Vaste telefoon en twee mobiele telefoons


Ik heb een Hussel abonnement Dus Internet /TV /Vaste telefoon en twee mobiele telefoons

Wat je mogelijk even zou kunnen doen is je KPN Forum profiel invullen met alle gegevens, bij Persoonlijke opmerkingen in het forum profiel kan je opgeven welk mobielnummer het betreft. Wanneer een moderator (KPN Medewerker) hier op het forum deze topic ziet, kan deze direct aan de hand van de details in je profiel e.e.a. nakijken.

Ik vermoed dat je een bevestiging van een wijziging hebt ontvangen en hierin worden wel gewone kortingen maar geen combivoordeel kortingen bij vermeld. Een moderator kan hier mogelijk even in duiken en meer duidelijkheid over geven.


Hallo @Januske, de bevestiging geeft de combivoordeelkorting niet weer. De €7,50 combivoordeel is namelijk extra en vervalt zodra je niet aan de voorwaarden voldoet. 

Je zult uiteraard wel de korting ontvangen op de KPN factuur.