Skip to main content

Omdat we tijdelijk in buitengebied wonen zonder wif of ADSL, heb ik in augustus heb ik telefonisch 3 abonnementen voor mobiel afgesloten voor mijn kinderen. 2 met onbeperkt bellen, 1 met onbeperkt data en bellen zodat de data gedeeld kan worden. Alle 3 maandelijks opzegbaar omdat niet duidelijk is hoelang deze periode zou duren. Dit was een handige en de meest goedkope optie. Goed geholpen aan de telefoon.  

Vervolgens bedacht ik me dat het abbonnement met onbeperkt data beter op bij kind 2 dan kind 1 op de mobiel kon. Daar heb ik zo mijn redenen voor.  Dus teruggebeld. Geen probleem. 2 abonnementen stopgezet en opnieuw gestart op de voor mij juiste nummers.

U krijgt het contract per mail

Klaar geregeld.

Wil ik ivm verhuizen de abonnementen stopzetten, blijkt 1 van de 3 een 2 jarig abonnement te zijn. En ja... de duurste. Het contract met onbeperkt bellen en onbeperkt data.

 

Tuurlijk, ik had het contract na moeten.lezen dan had ik het gezien.

 

Met KPN gebeld. 

Eerst moest ik het verhaal mailen naar opzeggen@kpn.nl Dit adres 'weigert verbinding met mijn emailsysteem'. Dus weer gebeld. Een verbaal zeer sterke en correcte werknemer aan de lijn. Nee, KPN kán dit niet veranderen, ook wettelijk kan het niet. Is het een communicatie fout? (Nee, 100 procent zeker niet aan mijn kant) Wat kan ik voor u betekenen hierin? Nee, een leidinggevende kunt u niet spreken.

 

Mijn vraag is. Wil KPN mij helpen? Ik ben nu verplicht om nog 19 maanden lang maandelijks ruim 20,- te betalen aan een abonnement waar mijn 14 jarige zoon weinig aan heeft.  De kpn abonnementen zijn te duur voor mijn budget om aan te houden. Ik heb toen gekozen voor kwaliteit, gemak en data delen in het gezin. Maar nu hoeft dat niet meer. Tuurlijk ik had het contract na moeten lezen, maar er was gewoon geen ruimte om alles wat op me af kwam na te zoeken, bij te houden. Heeft de kpn ook een menselijke maat? 

 

Vriendelijke groet 

Nee u zit niet vast aan unlimited  maar wel aan het contract.  U kunt zelf in mijnkpn de bundel aanpassen. Ook naar beneden!! Is dat iets waar u wat mee kunt?


ik snap de link met verhuizen niet. hebben de kids geen mobiel meer nodig oid?


@Joep1965 

Enorm bedankt voor je antwoord! Dit wist ik niet en dit hadden de medewerkers van KPN mij ook niet verteld. Terwijl ik had aangegeven dat het ik het hoge bedrag maandelijks erg vervelend vond. 

Inmiddels abonnement aangepast.

Nogmaals bedankt!


@ emielstroeve

 

Zeker hebben de kids een mobiel nodig, maar niet met een abonnement met onbeperkt data en onbeperkt beltegoed met de daarbij behorende kosten. Maar, ik ben geholpen met de tip van Joep1965.