Skip to main content
Beantwoord

Abonnement te vroeg afgesloten bij overgang naar Vodafone

• March 4, 2025
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Mark Hoos
Nieuwkomer

Beste Kpn 

Zou vandaag overgaan naar Vodafone.  Enkel kreeg bericht van Vodafone dat ik morgen pas overga met nummer behoud. Enkel zie dat mij. Huidige abonnement niet meer werkt. Geen internet niet meer bellen of SMS. 

Vodafone geeft aan dat Kpn me te vroeg heeft afgesloten. 

Graag tot morgen weer alles aanzetten.

Met vriendelijke groet.

Dhr Hoos

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Mark Hoos heb je van de overstapservice gebruik gemaakt met nummerbehoud?

Indien ja, dan geeft in dit geval Vodafone aan KPN door dat het nummer is overgenomen en word je door KPN afgesloten. 

Dus er is bij Vodafone hoogstwaarschijnlijk  iets fout gegaan.

KPN kun je bellen via 0800 0402.

Dit forum kan helaas niets voor je betekenen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Beste ​@Mark Hoos heb je van de overstapservice gebruik gemaakt met nummerbehoud?

Indien ja, dan geeft in dit geval Vodafone aan KPN door dat het nummer is overgenomen en word je door KPN afgesloten. 

Dus er is bij Vodafone hoogstwaarschijnlijk  iets fout gegaan.

KPN kun je bellen via 0800 0402.

Dit forum kan helaas niets voor je betekenen.

Mark Hoos
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Al vast bedankt voor de service. Heb inderdaad gebruik gemaakt van nummer behoud en heb bericht ontvangen van Vodafone 5 maart over te gaan en dat per 5 maart kpn zou stoppen. 

Voor beide partijen dus vette pech. Consument is dus de dupe. Omdat geen van jullie verantwoordelijkheid neemt. 

Zal kijken in 1 jaar of ik terug wil naar kpn. Maar met deze service denk ik zeker een nee. 

Zo raken jullie snel klanten kwijt. Succes.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 4, 2025

Beste ​@Mark Hoos ik ben géén medewerker van KPN, maar ook een forumlid, net als jij die probeert in oplossingen te denken.

Succes.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 4, 2025

Beste Kpn 

Zou vandaag overgaan naar Vodafone.  Enkel kreeg bericht van Vodafone dat ik morgen pas overga met nummer behoud. Enkel zie dat mij. Huidige abonnement niet meer werkt. Geen internet niet meer bellen of SMS. 

Vodafone geeft aan dat Kpn me te vroeg heeft afgesloten. 

Graag tot morgen weer alles aanzetten.

Met vriendelijke groet.

Dhr Hoos

KPN kan je niet aansluiten voor 1 dag want KPN heeft het nummer niet meer. Deze is overgedragen aan Vodafone vandaag. Verder is (zoals Jan zei) dit forum niet de plek om direct met KPN te communiceren voor acute problemen. Dit doet u via 0800-0402.