Skip to main content

is het ook mogelijk om mijn mob hussel abo direkt te verhogen zonder te wacht op de factuurdatum? Ik wil graag hussel onbep . Internet zodat ik netflix kan kijken

 

@Orlandow 

 

Ja, Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil

 

 

Tekst KPN : 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 


Hi @Orlandow, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Tijdens je contract kun je je telefoon abonnement 1 keer per kalendermaand omlaag of omhoog aanpassen. De verlaging of verhoging van je abonnement gaat in vanaf de eerste dag van de volgende maand. Echter, het abonnement mag pas gewijzigd worden vanaf 31 dagen na ingang contract. Dus na die 1e maand kan je het maandelijks aanpassen, maar die 1e maand moet je even uitzitten helaas. Je kan wel extra bundels aanschaffen, om de periode misschien te overbruggen.

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!


Reageer