Skip to main content

Ik heb in januari mijn abonnement en dat van mijn dochter verlengd. Nou dacht ik dat ik voor beide hetzelfde had besteld maar kwam er dit weekend achter dat mijn dochter een ander abonnement heeft. Ze gaan pas eind mei in. Nu wil ik die van mijn dochter veranderen, ofwel een duurder abonnement, en dat schijnt nu niet te kunnen. Pas na een maand na ingang van t nieuwe abonnement kan je wijzigen/upgraden. Nu snap ik niet wat het verschil is met nu veranderen of een maand nadat het nieuwe abonnement ingaat. Ik weet dat dat de regel is maar als er een fout is gemaakt door een klant kan dat toch hersteld worden? Zeker als kpn er meer op verdient! Ik heb destijds niet gezien dat de abonnementen niet gelijk waren en dus een foutje gemaakt. Zouden jullie van kpn niet gewoon service kunnen verlenen en zorgen dat ik het abonnement nu nog kan veranderen???

Goedemorgen @Sjakslak, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat het niet helemaal goed gegaan is en dat je het abonnement alsnog wil wijzigen. Helaas is dat niet mogelijk, zoals je aangeeft kan dit 1 maand nadat het abonnement loopt. Dit heeft onder andere te maken met de technische capaciteiten in de systemen. Wat is de reden dat je het wil ophogen? Indien het om het aantal MB's gaat, kan je eventueel vanaf jouw abonnement MB's delen voor die ene maand. Voor die ene maand is het ook mogelijk om een extra bundel aan te vragen, indien het nodig blijkt te zijn. Deze bundel kan je gebruiken voor MB's, minuten of sms'jes. 

Daarna kan je het abonnement gewoon verhogen, maar op voorhand kan dat helaas niet meer.


Reageer