Skip to main content

heeel erg vreemd ik heb 8 mobiele nummers nu wil ik voor mijn vrouw haar abb. verlengen en nu zegt KPN  dat kan niet (WTF).

dit omdat aantal toestellen bereikt is kan zelfs het toestel niet kopen,,,

 

heel erg SLECHT dit dus maar op zoek naar een andere provider…

 

echt wat zijn ze bij KPN snurkers ben al 30 jaar klant bij ze

Bij zoveel toestellen vermoeden ze fraude denk ik. Kan uw vrouw dat toestel niet gewoon op haar eigen naam bestellen? 


Nee want wil alles op 1 rekening hebben.

Ik heb een eenmanszaak (cafetaria) dus de andere zijn voor de bezorgers.

 

Echt f*cking slecht dit en helemaal om het feit dat er niet naar een oplossing gezocht word

 

Ga maar naar de mediamarkt is het verhaal

Maar inmiddels al aan het kijken naar andere provider want KPN is je schijnbaar graag kwijt


Zelfs oplossing om naar klein zakelijk te gaan komt niet in deze blijkbaar onbetrouwbare partij op.

Heb klantenservice al 2x aan de lijn gehad

 


U zult inderdaad over moeten stappen naar een zakelijk abonnement denk ik.


Alleen beetje vreemd dat ze er niet zelf mee komen. Ze weten het wel mail gaat allemaal zakelijk.

Ben benieuwd of er nog gereageerd gaat worden want anders bekijken ze het maar.

Dan maar naar een ander wat voor klant moet je zijn

Tv, 8x mobiel, 2x internet

 

Blijkbaar niet genoeg dacht al 30 jaar zaken te doen met een betrouwbare partij maar helaas


Dat kunt u toch zelf bedenken? Daar heeft u toch de helpdesk niet voor nodig?

Misschien is dat in uw situatie nog wel goedkoper ook.


Hi @Ronvanhhhh,

Als je zakelijk gebruik maakt van onze abonnementen en nu tegen de beperkingen van de consumentenmarkt aanloopt, wil ik je inderdaad aanraden om over te stappen naar de zakelijke markt. Voor advies welk aanbod het best bij jouw situatie pas, kan je bellen met de zakelijke helpdesk via 0800 - 0403.