Skip to main content

Ik heb een simonly bij KPN afgesloten via mobiel.nl met nummerbehoud die op 24 oktober in gaat. In een mail van de KPN stond dat ik na ontvangst van de simkaart moet bevestigen dat ik de hem heb ontvangen, en dat de instructies hiervoor in de brief stonden, maar ik heb geen brief ontvangen. Hoe moet ik dit nu doen?

Hallo @guuslimonard , bij mij zat die brief in de envelop waar ook de simkaart inzat.

De link om je simkaart te activeren is: https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie.

Door activatie bevestig je de ontvangst. Je vult simkaartnummer en activatiecode in.
De activatiecode staat in de mail of sms die je hebt gekregen.


Bij mij zat er alleen een kaartje met de simkaart erop in de envelop. Via de mail heb ik helaas ook geen activatiecode ontvangen, ook al is de bestelling al week geleden geplaatst


Je zegt dat je een mail van KPN kreeg om de ontvangst te bevestigen. Daarin stond bij mij de activeringscode.

Je had al wel de sms ontvangen om het nummerbehoud te bevestigen door de sms JA naar 6688 te sturen?

Bel met mobiel.nl of direct KPN klantenservice op 0800-0402 om de situatie duidelijk te krijgen.


Opgelost, het schijnt dat mobiel.nl zelf de simkaarten activeert, je dit niet zelf via KPN hoeft te doen


Bedankt voor je terugkoppeling @guuslimonard! Fijn dat het gelukt is!


Reageer