Skip to main content

Hoi,

graag zou ik voor één maand onbeperkt internet hebben. Bij mijn vorige abonnement kon ik dat in de app van KPN aanpassen. Nu heb ik een Sim inkt abonnement en kan ik dat niet meer. Is het wel nog mogelijk om dit voor 1 maand aan te passen?

groetjes,

Renate 

Hallo @Kour ,

Als jouw huidige abonnement een KPN Hussel abonnement is?, dan kun je maandelijks jouw abonnement wijzigen. Ook "onbeperkt internet" is dan mogelijk. 

 

Heb je nog een lopend abonnement op een oudere abonnementsvorm en is de einddatum nog niet bereikt? Dan kun je nu nog niet overstappen op KPN Hussel. Dat kan dan pas per de einddatum van jouw lopende abonnement.   

 

Meer informatie over KPN Hussel Mobiel: 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)