Skip to main content

Ik zit in het buitenland, mijn abonnement is waarschijnlijk geblokkeerd door hoog verbruik. Ik heb mijn iPhone moeten resetten en om erin te kunnen krijg ik een sms op mijn Nederlandse simkaart die het dus niet doet door blokkade. Nu kom ik mijn iCloud/Iphone niet in en hierdoor kan ik mijn internetbankieren niet gebruiken om de rekening eventueel te betalen aan jullie. Ik kan nu geen gebruik maken van mijn telefoon. Wat moet ik doen? ik kan ook niet zien wat de hoogte is van de factuur om m te laten betalen door iemand anders. Op de chat is er niemand bereikbaar… AUB HELP

Hallo @kpnfat via X (voorheen Twitter) en Facebook kun je contact opnemen met KPN of via +31612001200


Hoi @kpnfat 
Ook al is je iPhone geblokkeerd, je kunt altijd de KPN bereiken
Vanuit het buitenland +31 6 1200 1200


KPN kan en zal nooit een toestel zodanig blokkeren dat er een reset nodig is om er weer in te komen. Dus er zal vast wel iets anders gebeurt zijn wat niets met KPN te maken heeft.


@Nick83 Het toestel moest ik om een andere reden resetten. Heeft niks te maken met KPN.

 


Ok. Het is een puinhoop dus. Waarom komt u de iCoud niet in? U kunt toch gewoon verbinding maken via WiFi? 

Rekeningen van KPN worden normaal gesproken automatisch afgeschreven. Is dat bij u niet zo?


@Nick83 Omdat iCloud een sms stuurt naar mijn telefoonnummer met een code om erin te kunnen. Alle rekeningen zijn betaald alleen ik vermoed dus dat mijn simkaart is geblokkeerd door hoogverbruik de afgelopen dagen.


@Nick83 Omdat iCloud een sms stuurt naar mijn telefoonnummer met een code om erin te kunnen.

Fijn. Dat is dus de reden waarom ik altijd een grote weerstand heb om zulke loginmethodes te gebruiken. Je word er zo afhankelijk van. Werkt het niet, dan kan je niets meer.