Skip to main content
Beantwoord

Abonnement zonder klantnummer

• June 16, 2025
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Hoi,

Vanochtend via de mail de bevestiging van KPN ontvangen dat het nummer is over gezet. Ik heb een nieuw abonnement bij KPN en kom van Simyo. Om het abonnement en de E sim te installeren en activeren heb ik een klantnummer nodig. Dit heb ik echter niet. Ik heb allesĀ  via mobiel.nl gedaan en heb van hun alleen een contractsamenvatting gehad.

Hoe kan dit opgelost worden?

Ā 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Bella24. Welkom op de KPN Community en ik wil je ook welkom heten als nieuwe KPN Mobiel klant :)Ā 

Vreemd dat je via de e-mail of andere communicatiekanalen geen klantnummer hebt gekregen. Dat is wel noodzakelijk inderdaad bij het koppelen van je nummer aan MijnKPN bij een e-sim bestelling. Hopelijk heb je al even contact gezocht met onze telefonische helpdesk of ben je langs een KPN winkel gelopen. Dat lijkt me nu de juiste stap om verder te komen. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, maak dan een terugbelafspraak en dan kun je zo spoedig mogelijk teruggebeld worden.Ā 

Laar maar weten of het gelukt is!

9 reacties

• June 16, 2025

Je hebt natuurlijk wel een klantnummer. Heeft KPN al wat afgeschreven van je rekening? Dan staat het klantnummer in de omschrijving.Ā 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 16, 2025

Beste ​@Bella24Ā maak een KPNID aan, koppel daar je mobiele abo aan vast en je ziet je klantnummer.

Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2025

Ik zal idd een klantnummer hebben, alleen is het mij niet bekend. Nee, er is nog niet afgeschreven van de rekening. Ik had al gekeken of er een automatische incasso klaar staat. Ik heb ook ( nog ) geen contract van hun zelf. Alleen de bevestiging dat sinds vandaag het nummer is over gezet en het abonnement in is gegaan. Van Mobiel.nl alleen een korte contractsamenvatting.Ā 

Dankje voor je reactie!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2025

Beste ​@JanDĀ 

KPN ID heb ik idd aangemaakt, maar om te koppelen vraagt hij ook het klantnummer.

Dankje voor je reactie!

Ā 

• June 16, 2025

Je zou ook email van KPN moeten ontvangen. Heb je geen enkeleĀ email van KPN ontvangen? Dan denk ik dat KPN een verkeerd emailadres van jouw heeft.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2025

​@Marlon92Ā 

Jawel, ik heb diverse mailtjes gehad. Zoals ook de uitleg hoe de E sim te installeren en activeren en dat de aanvraag voor nummerbehoud is goed gekeurd. Vanochtend dan nog een mailtje met de info dat het nummer vandaag is omgezet.Ā 

Ā 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 17, 2025

Hoi ​@Bella24. Welkom op de KPN Community en ik wil je ook welkom heten als nieuwe KPN Mobiel klant :)Ā 

Vreemd dat je via de e-mail of andere communicatiekanalen geen klantnummer hebt gekregen. Dat is wel noodzakelijk inderdaad bij het koppelen van je nummer aan MijnKPN bij een e-sim bestelling. Hopelijk heb je al even contact gezocht met onze telefonische helpdesk of ben je langs een KPN winkel gelopen. Dat lijkt me nu de juiste stap om verder te komen. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, maak dan een terugbelafspraak en dan kun je zo spoedig mogelijk teruggebeld worden.Ā 

Laar maar weten of het gelukt is!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2025

Hoi ​@Arjan van KPNĀ 

Dankjewel :)

Ik heb vandaag kort voor sluitingstijd gelukkig kunnen bellen met een andere telefoon. De klantenservice kon terug kijken en zien dat idd geen mail is gestuurd met de benodigde gegevens, waaronder het klantnummer.

Ik ben goed geholpen en inmiddels is het opgelostšŸ‘

Dankjewel!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Top dat je goed bent geholpen door de helpdesk! Veel plezier verder met je nieuwe mobiel abonnement :)Ā