Skip to main content

Vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo goed in allerlei digitale zaken. Hierdoor heb ik gemist dat een mobiel abonnement ongeveer 3 jaar lang doorliep zonder dat daar enig verbruik op was.

Nu kom ik erachter dat ik al die jaren dit abonnement heb doorbetaald en de facturen op internet niet heb gezien. Is het mogelijk om een deel van de abonnementskosten terug te krijgen. Ik vind het merkwaardig dat KPN mij ook nooit heeft geïnformeerd over dit abonnement waar in al die jaren geen enkel verbruik op is geweest.

Groet, Bettina

Terugbetalen doet KPN niet @BettinaS . Als je je mobiel nooit meer gebruikt kun je wel je abonnement opzeggen met 1 maand opzegtermijn, dat kan door te bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan, als die er is in jouw woonplaats.

 


U wordt ook als consument geacht minstens wekelijks uw bankafschrijvingen te controleren. Dat het dan 3 jaar over het hoofd gezien wordt is mogelijk wel gebeurd. Maar kan niet als argument gebruikt worden.

Snel opzeggen opdat u niet nog langer kosten hebt. Of het abonnement lager zetten naar alleen bellen en sms.

Ik vind het merkwaardig dat KPN mij ook nooit heeft geïnformeerd over dit abonnement waar in al die jaren geen enkel verbruik op is geweest.

KPN weet niet waarom u een abonnement hebt. Het kan net zo goed zijn dat u er wel regelmatig op gebeld wordt maar nooit zelf mee belt of internet gebruikt. Dan is er ook geen verbruik maar wel gebruik. Inkomend wordt nergens geregistreerd.


Reageer