Skip to main content

Hallo. Ik ben bezig met een verlenging via belsimpel, maar ik kan alleen maar abonnementen kiezen qua belminuten/sms van 150, of onbeperkt, niks daartussen. Ik heb nu 400 minuten/sms. waarom is dat (o.i.d.) niet meer te selecteren? Gegroet

Dat moet je denk ik aan belsimpel vragen dan...


Nou nee, belsimpel is gewoon een telefoonwinkel die abo's van verschillende providers aanbiedt. En het is juist, je kunt bij KPN kiezen voor 150 of onbeperkt. Daarbij is 150 slechts € 1/mnd goedkoper dan onbeperkt, wat had je daar nog tussen willen hebben dan: 400 voor € 0,50 of zoiets? Als ik jou was koos ik gewoon voor onbeperkt, voor die ene euro in de maand….


Goedemiddag @Judo1975, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Al onze abonnementen zijn tegenwoordig voorzien van onbeperkt bellen. Soms is dat niet nodig, maar willen klanten wel een kleine belbundel erbij. Daarom is ervoor gekozen om toch de optie onbeperkt bellen uit te kunnen zetten en 150min/sms erbij te kunnen voegen. Is dat te weinig, en weet je dat op voorhand al? Dan zou ik inderdaad voor onbeperkt bellen kiezen voor €1,00 meer. Kom je er namelijk ergens midden in de maand achter dat je te weinig hebt, moet je een bundel bijkopen (€2,99 voor 250min/sms/MB). Dat is, achteraf, duurder dan die €1,00 maandelijks mocht je maandelijks tekort komen.


Reageer