Skip to main content

Gedwongen door beëindiging van Telfort, overgestapt naar KPN. Op 29 jan 2020 werd per mail bevestigd: abbo 20/mnd, korting zo lang het contract loopt 5 Euro /maand. Dan verwacht je een maandfaktuur van €15. Nee dus. In het later ontvangen contract stond de 5 korting overigens niet vermeld, maar dat zou goedkomen, viel te lezen…

Telefonische klantenservice schiet direkt in de aanval vanuit het principe: ’de klant zal het wel verkeerd begrepen hebben’. Heel onplezierig dat je niet ‘gewoon’ in een mail met bijlagen je vraag kan voorleggen. KPN verklaring dat mail ouderwets zou zijn is onzin. Service-beperking, dat is de reden.

Wordt ik na dit verhaal nog geholpen? wordt er nog echt aandacht besteed aan mijn vraag?

Ik hoop en wacht af.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @wijnk , ben je op 26-01-2020 automatisch met je mobiele abo overgegaan naar KPN of ben je bewust op 29-01-2020 overgestapt naar KPN zodat je nu een een ècht KPN-abo hebt i.p.v. een Telfort-abo onder de paraplu van KPN?

 


Telfort abbo zou eindigen   per 14/3. Op 29/1 heb ik besloten dan maar over te gaan naar KPN.

 


Hallo @wijnk , daar is dus een misverstand, je contract zou eindigen op 14 maart, daarna zou het gewoon stilzwijgend doorlopen met 1 maand opzegtermijn onder de voorwaarden en prijzen van Telfort.

Je had dus niet over hoeven stappen naar KPN, want dat hoeft niet per se goedkoper te zijn, maar helaas, gedane zaken nemen geen keer.

 


Dag @wijnk. Van harte welkom hier. Ik lees dat er iets misgaat met de € 5,- korting die zou worden toegepast op je KPN Mobiel abonnement, nadat je van Telfort naar KPN bent overgestapt in maart. Klopt dat? Wil je mij die bevestiging toesturen per e-mail? Het e-mailadres stuur ik je in een privébericht toe. En wil je daarnaast je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik je abonnement erbij pakken. 


Hallo @wijnk. Ik heb je e-mails en privébericht in goede orde ontvangen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd en hoop dat het verhaal zo duidelijk is. 


Reageer