Skip to main content
Beantwoord

Actie gemist door vertraging levering Samsung Galaxy S24+

• January 18, 2025
  • 4 reacties
  • 310 keer bekeken

Ik en mijn man hebben op dezelfde dag ( 8 januari) ons abonnement verlengd met een nieuwe samsung galaxy s24+ met daarbij een gratis smartwatch. Die van mij is geleverd en heb ik de aanvraag kunnen doen voor de gratis smartwatch. De telefoon van mijn man is niet geleverd maar bij post.nl ergens blijven hangen. Contact opgenomen met KPN die een onderzoek instellen bij post.nl. Tot zover niks mis mee. Maar nu is de actie afgelopen en komt de telefoon over een tijdje pas en is de actie niet meer geldig. Volgens KPN heb je dan gewoon pech! Wat de medewerkster van de klantenservice mij nu adviseerde is te wachten tot de nieuwe telefoon komt, waarschijnlijk over een paar weken en die vervolgens weer terug te sturen.  En dan vervolgens als er weer een nieuwe (andere) actie is ( wel binnen de 14 dagen bedenktijd van de nieuwe telefoon!) weer opnieuw dezelfde bestelling te doen... Ik kan mij niet begrijpen dat jullie zo met klanten omgaan die al jaren lid zijn en hier zelf helemaal geen schuld aan hebben. Dit ligt bij post.nl en de klant wordt de dupe. En dan krijg je te horen dat het jammer is maar er niks aan te doen is volgens KPN. Kan hier niet een andere oplossing voor geboden worden? 

Beste antwoord door huistijger

Je zou met Samsung contact kunnen opnemen ​@Weervrouwtje  of ze nog wat kunnen doen voor je, 't is per slot een actie van Samsung, niet van de KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 19, 2025

Helaas ​@Weervrouwtje ,

De oplossing is jou al verteld. Na ontvangst meteen die telefoon terugsturen, de telefoon bij KPN annuleren en dan mee gaan doen aan een nieuwe actie. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 19, 2025

Je zou met Samsung contact kunnen opnemen ​@Weervrouwtje  of ze nog wat kunnen doen voor je, 't is per slot een actie van Samsung, niet van de KPN.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

​@Noordzee dat is mij inderdaad verteld, maar het is toch wel bijzonder dat je nu weken wacht op een telefoon die zoek is geraakt bij post.nl en je eerst moet wachten tot je hem hebt. En daarna alles moet gaan annuleren en weer een hele tijd moet wachten op weer een telefoon. In het kader van klantvriendelijk zou je denken dat er wel een oplossing kan worden gezocht. De klant is de dupe hier helaas pindakaas. Maar het is mij duidelijk hoe het werkt.

​@huistijger Bedankt voor de tip, ik ga contact opnemen met Samsung hoewel ik betwijfel dat ze hier iets mee gaan doen. Wat ik op internet lees is dat ze naar elkaar wijzen maar goed niet geschoten is altijd mis.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

Ik heb contact opgenomen met Samsung en zij geven aan dat ik tot 3 maart de tijd heb om te registreren. Hopelijk is de telefoon voor die tijd geleverd. Mocht het onverhoopt langer duren dan heeft de klant pech.