Skip to main content
Antwoord

Actie Samsung Galaxy Watch 8 bij aankoop S25 serie

• November 26, 2025
  • 2 reacties
  • 332 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goededag, 

Ik kan mijn abonnement verlengen en zag online dat je bij de Galaxy S25 een promotie dat je de Galaxy watch 8 met 6 mnd esim erbij kunt krijgen.

Nou vraag ik me af welke versie van de watch 8 is dit dan, ik kan dat nergens terug vinden.

Ik heb op KPN gekeken, en ik heb via de site van een Samsung gekeken maar kom er niet helemaal uit welke versie het is. Onder versie bedoel ik is het de 40 mm of de 44 en of is dit de bluetooth watch of the Bluetooth +4G watch?

Weet iemand hier het antwoord op. Deze actie loopt tot 1 dec, dus heb niet veel tijd om dit te achterhalen. 

Bvd

Nicole

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Nicole79 

Welkom op de community van KPN.

Ik snap heel goed, dat je graag gebruik wilt maken van de actie bij de Samsung Galaxy S25.
Hierbij krijg je momenteel de Galaxy Watch 8, met daarbij 6 maanden gratis de multisim.

De gratis Samsung Galaxy Watch 8 die je via de promotiepagina van Samsung kunt aanvragen, werkt sowieso op het 4G netwerk van KPN, anders kan KPN je daarbij geen multisim leveren.

Dit vermeld KPN zelf over de Galaxy Watch 8:

De Galaxy Watch8 werkt perfect op ons krachtige 4G-netwerk. Of je nu thuis bent of onderweg – je geniet altijd van de snelste verbinding. Ligt je telefoon thuis? Geen probleem! Koppel je Galaxy Watch8 aan je Mobiel abonnement met Multisim. Zo gebruik je hetzelfde nummer op je smartwatch én je telefoon. Bellen, sms’en en internetten doe je gewoon uit 1 bundel. Zo blijf je altijd en overal verbonden met familie, vrienden en werk.

Ook werkt de Galaxy Watch 8 op je WiFi netwerk en heeft het Bluetooth.

Welke maat je gaat ontvangen (40 of 44 mm) vanuit Samsung kon ik ook niet achterhalen, het staat ook niet op de promotiepagina van Samsung zelf.
Maar gezien je het gratis gaat krijgen, is de kans groot dat het om de 40 mm variant gaat.

Wil je het zeker weten, bel dan even met de klantenservice van Samsung.
Die is te bereiken op: 088 909 0111

(Elke dag bereikbaar van 8:00 – 22:00 uur, ook in het weekend)

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Nicole79 

Welkom op de community van KPN.

Ik snap heel goed, dat je graag gebruik wilt maken van de actie bij de Samsung Galaxy S25.
Hierbij krijg je momenteel de Galaxy Watch 8, met daarbij 6 maanden gratis de multisim.

De gratis Samsung Galaxy Watch 8 die je via de promotiepagina van Samsung kunt aanvragen, werkt sowieso op het 4G netwerk van KPN, anders kan KPN je daarbij geen multisim leveren.

Dit vermeld KPN zelf over de Galaxy Watch 8:

De Galaxy Watch8 werkt perfect op ons krachtige 4G-netwerk. Of je nu thuis bent of onderweg – je geniet altijd van de snelste verbinding. Ligt je telefoon thuis? Geen probleem! Koppel je Galaxy Watch8 aan je Mobiel abonnement met Multisim. Zo gebruik je hetzelfde nummer op je smartwatch én je telefoon. Bellen, sms’en en internetten doe je gewoon uit 1 bundel. Zo blijf je altijd en overal verbonden met familie, vrienden en werk.

Ook werkt de Galaxy Watch 8 op je WiFi netwerk en heeft het Bluetooth.

Welke maat je gaat ontvangen (40 of 44 mm) vanuit Samsung kon ik ook niet achterhalen, het staat ook niet op de promotiepagina van Samsung zelf.
Maar gezien je het gratis gaat krijgen, is de kans groot dat het om de 40 mm variant gaat.

Wil je het zeker weten, bel dan even met de klantenservice van Samsung.
Die is te bereiken op: 088 909 0111

(Elke dag bereikbaar van 8:00 – 22:00 uur, ook in het weekend)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Dank je wel voor reageren. Dit is duidelijke voor mij. Bedankt voor de info.