Skip to main content

ik probeer met kpn pay app aankopen in App Store te doen alleen het werkt niet hij geeft telkens aan dat ik een andere betaal methode moet doen alleen dan probeer ik het op nieuw in te stellen en geeft hij het alweer aan het is best frustrerend 
 

Ik heb kpn pay ingeschakeld en meerdere keren gebeld niet weet hoe dit precies kan 

@Jopie1812 

Welkom op het forum van KPN @Jopie1812 !

Vervelend dat je KPN Pay (betalen via je mobiele factuur) niet werkend kunt krijgen, ook niet na het bellen met de klantenservice.

Hopelijk kan ik je daarbij helpen, om alsnog te kunnen betalen via KPN Pay.
Want in sommige gevallen krijg je een verificatie SMS, om KPN Pay te activeren op je iPhone.

KPN heeft een pagina op haar website staan, waarin dat duidelijk wordt uitgelegd, inclusief een stappenplan voor de iPhone (IOS).

Betaal je online aankopen met KPN Pay

Laat even weten, of je hiermee het probleem hebt kunnen verhelpen.


Ik heb precies het zelfde. En ook na sms werkt het nog niet. 


@Michel.uit.Arnhem meerdere keren geprobeerd niks werkt ook niet opnieuw opstarten of opnieuw instellen 


@Denise1411 heb jij het opgelost?


Ik heb inmiddels 4 x gebeld met de KPN klantenservice en inmiddels werkt het sinds gisterenavond. 


@Denise1411 hoe is het opgelost 


@Denise1411 en hoelang heeft het niet gewerkt ongeveer ?


Sinds 1 oktober werkte het niet meer bij mij. 


@Denise1411 loop hier vanaf vorige maand al mee te klooien 


@Jopie1812, wat gek dat het niet lukt in te stellen. Ik heb hier zo verder nog niets over gehoord. 

Maar je bent niet de enige. @Denise1411 had hier ook last van maar nu werkt het weer. Heeft mijn collega bij jou iets speciaals gedaan?


Hi Bart, 

je collega had een ticket / notitie aangemaakt voor een ander team. Denk de mensen die eventueel storingen oplossen maar dat weet ik niet zeker. 


@Jopie1812. kun jij jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik er mee kan. 


@Bart_Z gedaan


Ik zie dat je vanochtend hebt gebeld met mijn collega. Ben je er met hem uitgekomen?


@Bart_Z nee


Ik heb nu melding gemaakt bij collega's. Ik hoop dat zij het kunnen oplossen. Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar hoor graag van je als er contact is geweest. Kan wel even duren. 


Zo te zien hier ook het zelfde probleem… 🙄 Vermoedelijk toch een storing of iets bij KPN. 


Waar loop je precies vast @Zeeuwse? Krijg je ook een foutmelding of iets?

Je hebt de stappen exact doorgelopen? 

 


@Bart_Z Geen enkele foutmelding te zien. 

Apple gaf aan dat het misschien bij KPN vast loopt, En dat hun de transactie wel zagen maar het niet tot een succes leidde. 
 


@Zeeuwse, kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


@Bart_Z Voor zover mogelijk heb ik mijn gegevens ik gevuld echter heb ik ook al met KPN gebeld, en die konden geen blokkades of iets zien. 
 


@Bart_Z Geen reactie meer?

 Ik ga er van uit dat de bal toch echt op een of andere manier bij KPN ligt, ik heb aan mijn kant alles gedaan wat ik kon. 
( behalve dan 1 tip van een mede forum lid )

Die aangaf dat er blijkbaar voorwaarden zijn veranderd ? Bij KPN of Apple, dat het eerst de bedoeling is dat het saldo op je Apple account op 0.00 staat, en dan pas zal het moeten werken… 🤔 deze werkwijze was een maand a 2 nog niet zo 


@Zeeuwse je krijgt zeker wel een reactie. Ik ben alleen niet altijd aanwezig. 
Ik heb nu melding gemaakt bij mijn collega's van de technische dienst. Zij nemen binnenkort contact met je op. Hoor graag als er contact is geweest.


@Zeeuwse je krijgt zeker wel een reactie. Ik ben alleen niet altijd aanwezig. 
Ik heb nu melding gemaakt bij mijn collega's van de technische dienst. Zij nemen binnenkort contact met je op. Hoor graag als er contact is geweest.

Dank! Ik hoor het wel fijne kerst 🎅:)


@Zeeuwse je krijgt zeker wel een reactie. Ik ben alleen niet altijd aanwezig. 
Ik heb nu melding gemaakt bij mijn collega's van de technische dienst. Zij nemen binnenkort contact met je op. Hoor graag als er contact is geweest.

Dank! Ik hoor het wel fijne kerst 🎅:)

Zo juist iemand van KPN inderdaad gesproken… 

dank daarvoor 😉 echter heeft het me niks opgeleverd. 
Het verhaal dat je saldo op 0.0 moet staan is volgens Apple onzin. & Dat de voorwaarden niet zijn veranderd, echter die van KPN wel, Echt opwaarderen kan nu alleen via iDeal. 
Nu dit via iDeal maar proberen is niemand hier bij KPN dan op de hoogte?