Skip to main content

Hallo, ook ik ben recent mobiel klant geworden bij kpn, ik had al internet en tv van kpn. Ik heb een iphone 14 pro en een apple watch 7 met 4g. Afgelopen vrijdag 17/2 werd mijn abonnement actief. Gelijk ook het mobiel netwerk op mijn apple watch activeren via de watch app op de iphone. Helaas blijft ook bij mij de kpn activatie eindeloos doordraaien. Klantenservice gaf aan dat ik de fysieke sim moest vervangen door een esim. Gedaan maar dat hielp niet. De watch gereset als nieuw, de watch app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook allemaal niet. Ik las hier dat na vijf dagen het probleem handmatig zou worden hersteld. Echter het gaat nu al 6 dagen fout. Ik hoor ook niets meer van klantenservice. 
Mijn vorige provider was t-mobile en daar werkte het gewoon ook met fysieke sim. Ik begin spijt te krijgen van de overstap. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @FetsP en welkom op het forum! Wat zuur dat het niet direct goed ging, begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben.

Is de activatie inmiddels rond, of speelt dit nog steeds? Mocht het nog niet gelukt zijn, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit. 


Hallo @Sanne_M ,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb het profiel ingevuld. De activatie is nog steeds niet rond.

Ik hoop dat het snel wel goed gaat.


Bedankt @FetsP! Ik zie dat de technische afdeling het inmiddels ook gezien heeft en de omzetting heeft sinds vandaag de status ‘Suspended’. Dat betekent dat hij binnen 5 werkdagen handmatig verwerkt wordt. Mocht je volgende week woensdag nog geen werkende Multisim hebben, laat je het hier dan weten? Dan kan ik hier verder wat in aansturen, maar dat mag pas als het niet binnen de 5 werkdagen is opgepakt. Sorry dat het zo lang duurt, maar hopelijk is alles er nu snel doorheen! 🤞


Hoi @Sanne_M sinds het weekend heb ik verbinding met de multisim van de Apple watch. Dankjewel voor de hulp.

Maar deze manier van aansluiten zou niet zo moeten gaan. Het is vervelend voor de klant en voor kpn. Dat moet veel eenvoudiger kunnen zoals ik heb ervaren bij T-mobile.

Met vriendelijke groet,

FetsP


@FetsP Fijn dat het toch gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen! 🙂 Ik ben met je eens dat dit beslist soepeler kan en hopelijk gebeurt dit in de toekomst ook. 

Veel plezier met de Multisim en maak gerust een nieuw topic aan als je in de toekomst nog vragen hebt!Â