Skip to main content

 

 

 

 

Hallo Helpdesk, 

Ook ik heb het bekende probleem dat de Multisim niet geactiveerd kan worden. Apple Watch Ultra en iPhone 14 pro max met de meest recente updates bijgewerkt. 
Ik strand na het akkoord gaan op de voorwaarden en betaling van € 5,- per maand. Na een akkoord krijg ik telkens deze melding (zie foto).

Telefonisch kan geen oplossing door KPN worden gegeven en moet naar een winkel. Ik lees hier dat de winkel geen oplossing heeft. Ik word dan ook graag door de technische dienst worden geholpen.

 

Admin: afbeelding in spoiler geplaatst voor overzichtelijkheid

 

Hallo Helpdesk, 

Ook ik heb het bekende probleem dat de Multisim niet geactiveerd kan worden. Apple Watch Ultra en iPhone 14 pro max met de meest recente updates bijgewerkt. 
Ik strand na het akkoord gaan op de voorwaarden en betaling van € 5,- per maand. Na een akkoord krijg ik telkens deze melding (zie foto).

Telefonisch kan geen oplossing door KPN worden gegeven en moet naar een winkel. Ik lees hier dat de winkel geen oplossing heeft. Ik word dan ook graag door de technische dienst worden geholpen.

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Welkom op het forum @EVDS72! We zijn een paar dagen verder. Hoe is het nu met de activatie? 

Soms loopt op de achtergrond de wijziging nog even door. Wil je daarom nog 1 keer kijken of het nu lukt de multisim te activeren


Hallo @Bram_ , helaas werkt de activatie nog steeds niet. Zojuist nogmaals geprobeerd en ik blijf dezelfde melding houden. 
Alvast dank voor de hulp!


@EVDS72 ik heb een ticket voor je aangemaakt voor de technische dienst. Die nemen binnen enkele werkdagen contact met je op. Wil je hier laten weten zodra dit gedaan is? En og dat voor een oplossing heeft gezorgd? 


Bedankt @Bram_ . Het werkt nog steeds niet.


Hi @EVDS72. Ik zie dat het ticket in behandeling is genomen. En dat we geprobeerd hebben je te bellen maar dat er geen gehoor was. Mijn collega heeft in het ticket aangegeven dat met een aantal werkdagen weer een belpoging wordt gedaan. 


Hoi @Bram_ ik heb het gezien. Ik kan dan net het gesprek niet aannemen (tot 2 x toe zelf in een afspraak) Helaas kan ik niet terugbellen. Ze mogen ook rustig een uur later bellen, en hoeven niet tot de volgende dag te wachten. 
Maar op zich is het probleem natuurlijk duidelijk. Ik hoop dat je collega zonder mij te spreken het probleem kan oplossen, zoals ik ook bij de anderen lees. En ja, het probleem is nog steeds niet opgelost! 


@EVDS72 ik moet je dan toch vragen nog even te wachten. Ik heb er vertrouwen in dat als mijn collega gelijk iets ziet dat het wordt opgelost. Maar gezien de belpogingen is het toch nodig je nog wat te vragen. 

 


Helaas @Bram_ , nog helemaal niets van je collega vernomen! In tussentijd nog steeds hetzelfde probleem! KPN gooit de handdoek toch niet in de ring?


@EVDS72 excuus voor de late reactie. Zoals ik zie is de simkaart nu al even actief en klaar voor gebruik. Klopt dit ook van jouw kant?


@Bram_  ik wacht nog steeds op mijn activatie! Helaas lukt mij dit niet ( nog altijd dezelfde melding). Dus in de tussentijd nog niets veranderd! 


@EVDS72 ik heb begrepen uit de tickets dat het steeds niet lukt contact met je op te nemen. Wil je in je profiel een extra nummer noteren die we kunnen bellen? Voor het geval we je eigen nummer niet kunnen bereiken?


@Bram_ ik heb 1 nummer. Overigens hebben jullie maar 2 keer gebeld. In het begin en daarna niet meer. Dus KPN kan zelf ook meer initiatief nemen om een klant te proberen te bereiken. 
Ik hoop dat deze slepende kwestie nu snel kan worden opgelost!


@EVDS72 ik heb nog 1 keer een ticket aangemaakt. Daarbij ook aangegeven dat het in het vorige ticket niet is gelukt contact te krijgen. En de vraag gesteld indien mogelijk een extra belpoging te doen. 

Excuses dat het allemaal zo lang duurt. 


Bedankt @Bram_  ik wacht het af.


Opgelost @Bram_ ! Het bleek dat de multisim bij KPN gekoppeld was aan mijn andere telefoonnummer. Die koppeling werd verwijderd door de helpdesk en binnen 5 minuten geregeld. Heel fijn!

Complimenten voor de service van de collega van de helpdesk!