Skip to main content

Gisteren mijn bij KPN bestlede apple watch 8 grekegen en sms gekregen dat multisim is geactiveerd. Helaas de bekende melding in dit topic. Bij mobiele data alleen een oranje i te zien en als ik vervolgens inlog kan ik alleen multisim uitzetten.

 

Ik heb zowel Iphone als watch volledig geupdate en zelf vanavond nog een keer mijn watch opnieuw geactiveerd.

Graag word ik zsm door de technische dienst gebeld of liever nog een bericht dat het is opgelost

 

Gisteren mijn bij KPN bestlede apple watch 8 grekegen en sms gekregen dat multisim is geactiveerd. Helaas de bekende melding in dit topic. Bij mobiele data alleen een oranje i te zien en als ik vervolgens inlog kan ik alleen multisim uitzetten.

 

Ik heb zowel Iphone als watch volledig geupdate en zelf vanavond nog een keer mijn watch opnieuw geactiveerd.

Graag word ik zsm door de technische dienst gebeld of liever nog een bericht dat het is opgelost

 

Hi @Magicrose. Ik denk graag mee. 

Zou je in je menu het volgende willen doen? Mobiel netwerk > Beheer KPN NL account > selecteer Apple watch > kies (de)blokkeren. Daarna kun je de Apple Watch opnieuw opstarten en het wederom proberen. 

Lukt dit? 


@Alex_P helaas werkt dat niet. Ik heb eerst mijn Multisim geblokkeerd en gedeblokkeerd. daarna watch opnieuw opgestart maar ik heb nog steeds bij mobiele data de oranje i


Ik heb het hier losgekoppeld, zou je het nu nogmaals willen proberen? 


@Alex_P helaas heeft dit niet geholpen. Ik kon wel configureren maar daarna kreeg ik een probleem wat ik wel vaker las op het forum. Hij bleef draaien en uiteindelijk kreeg ik een foutmelding en heb ik weer hetzelfde 

Ik ben er nu al 1 week mee bezig, woensdag ook 1 uur aan de lijn gehangen en uiteindelijk zou ik uiterlijk afgelopen vrijdag worden teruggebeld. Dat is ook niet gebeurd. Ben er zo langzaam aan wel klaar mee

 


 Dat snap ik. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze technische dienst, via 0800 0402. Werkt alles nu zoals het hoort? 

 


ja het heeft 1,5 week geduurd maar het werkt nu. Bedankt


ja het heeft 1,5 week geduurd maar het werkt nu. Bedankt

Oef, sorry dat het zo lang heeft geduurd. Ben wel blij om te lezen dat het nu werkt.