Skip to main content

Mijn multisim krijg ik niet werkend op android. Meerdere keren gebeld met klantenservice. Bij de telefoonwinkel langs geweest. Helaas zonder resultaat.  App opnieuw geinstalleerf, horloge dito, beiden compatible. Steeds foutcode 3010. Klachtenprocedure doorlopen. Men belt niet terug.  Na 4 maanden erg teleurgesteld in KPN. Kom op, jullie kunnen het best wel of niet!?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @hzw, welkom hier. 

Wat balen dat het niet lukt om het werkend te krijgen. Heb je een Samsung Smartwatch? Dat in combinatie met een Samsung toestel? Werking met een ander toestel kunnen we niet garanderen

Als je Samsung met Samsung combineert, dan kan ik eens proberen om de multisim los te koppelen. Dan kan je daarna weer de multisim aanzetten. 


Ik heb een samsung s21 en een smartwatch galaxy 5 pro.

Graag je hulp!


Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. dan ga ik de multisim loskoppelen. 


Profiel ingevuld. 

Ik hoop dat het lukt.

Erg benieuwd


Ik heb even gekeken. Ik zie helemaal geen multisim actief. Lijkt dus helemaal nog niet actief. Zie je deze wel actief staan in MijnKPN?
Dit is even belangrijk voor mij om te kijken welke actie ik verder kan uitzetten. 


Dat klopt. Ik heb geen sim. Had ik hem maar. Om het te krijgen moet ik de app wear gebruiken. Ik krijg bij het volgen van het proces geen verbinding met de url van KPN. Wel steeds de foutmelding.

 

Vrg

Henk


Heb je daar een screenshot van? Maakt het dan nog uit of je via wifi of mobiele data het probeert?


https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:57301e61-2cd0-48c9-b6a5-79cb09dd5164

 

Via mobiele data en wifi

Hoop dat je er iets mee kunt

 

Vrg

Henk

 


Apparaatinfo:

Modelnummer
SM-G996B
SM-R925F

EID horloge
89043051202200006222002975118742

Galaxy Wearable-versie
2.2.56.23071861
2.2.12.23082651

Softwareversie
R925FXXS1AWG1

Fout
3010


Thanks. Ik heb nu melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan er verder in duiken. Hopelijk hebben zij de tip om het werkend te krijgen. Hoor graag van je als er contact is geweest. 


Doe ik. Bedankt zover.


Helaas nog geen contact gehad met Technische dienst


Ik zie het inderdaad. Ergens lijkt er iets mis te zijn gegaan. Ik heb een nieuwe melding gemaakt. Hoor graag als er contact is geweest. 


technische dienst heeft nog steeds geen contact opgenomen.

Graag hulp.

Elder op dit forum las ik dat KPN de oude multisim op nog een ander syteem van KPN uitgezet moet worden.

Graag checken.


Ik zie zo geen oude multisim staan. Ik heb zo geen idee wat er aan de hand is. Is natuurlijk niet netjes dat je nog niet gebeld bent. Ik zie ook dat de meldingen gesloten zijn. Waarom kan ik niet achterhalen.

Ik wil je vragen even te bellen met 0800-0402, dan kan mijn collega het nakijken en je eventueel doorschakelen indien mogelijk. 


Reageer