Skip to main content

Goede middag. 

3 maanden geleden heb ik mijn Multisim geactiveerd voor de zomer en is de activatie blijven hangen. Hij staat “aan” in mijn KPN en is gefactureerd afgelopen drie maand, echter doet 4G het niet en blijft het wieltje draaien bij mobiel netwerk.


 Ondertussen heb ik al verschillende handelingen geprobeerd om te probleem op te lossen.

  1. verwijderen en herstellen internetinstellingen van de iPhone;
  2. ontkoppelen en opnieuw koppelen van de Apple watch;
  3. Apple watch resetten en reservekopie terug zetten;
  4. Apple watch volledig leeg halen en met een schone, nieuwe installatie starten.

Voor de duidelijkheid; zowel de Apple watch als de iPhone draaien op de nieuwste software, privé doorgifte en eventuele VPN staan uit. Het betreft een iPhone 15 pro en Apple Watch 7 serie 4G. Beide Europees model, eerste eigenaar.

Het probleem is dat ik zelf niet de Multisim kan opzeggen omdat het informatieknopje niet beschikbaar is gedurende de activatie periode. KPN kan de Multisim niet de-activeren.

Ik hoor het graag als jij of iemand anders de oplossing weet.

Alvast bedankt, 

Kruijt

Hoi Kruijt, Dit lijkt mij absoluut niet de bedoeling, dit hoort eigenlijk gelijk goed te gaan, aangezien je alle mogelijkheden die ik je wil geven al heb geprobeerd raad ik toch aan om even contact op te nemen met KPN want er gaat aan hun kant misschien wel iets niet goed. Het kan ook zijn dat je Apple Watch app is gebugged en blijft hangen op het activatie process


Hi @Kruijt,

Wat ontzettend flauw dat het al zo lang niet lukt om dit goed actief te krijgen 😕

KPN kan de Multisim niet de-activeren.

Dit vind ik vreemd om te horen, de klantenservice kan dit namelijk wel en dit lijkt mij nu ook volledig noodzakelijk om het werkend te krijgen. Mocht je hebben gebeld en je hebt dit te horen gekregen, dan kan het zijn dat je een wat nieuwere collega hebt getroffen die nog niet wist dat dit mogelijk was. Ik wil je hoe dan ook even aanraden om te bellen met 0800 - 0402 en mocht je dan weer iemand treffen die aangeeft dit niet te kunnen, dan kan je benoemen dat dit in ons mobiele systeem staat onder het tabje ‘aansluiting → manage secondary sim’ 

Hopelijk lukt het nu wel, zodat je eindelijk gebruik kan gaan maken van alle opties van je Apple watch!


Reageer