Skip to main content
Beantwoord

Activatiecode nieuwe simkaart gaat naar e-mailadres van mijn bewindvoerder

• May 24, 2025
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo 

Ik heb een nieuwe Simkaart moet het activeren maar de activiecatie code gaat niet naar mijn eigen Email maar op die van mijn bewindvoerder zij bestelde ook mijn nieuwe Simkaart 

Wat kan ik nu doen 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Greta Bleijenberg 

Welkom op de community van KPN.

Het snelst is om je bewindvoerder gelijk maandagochtend even te bellen, met een andere telefoon van bijvoorbeeld je buren of een goede vriend/vriendin.

Dan kan je bewindvoerder jouw direct deze activatiecode geven, zodat je maandag al kunt bellen en internetten met je KPN mobiele abonnement.
Want je weet natuurlijk niet, wanneer je bewindvoerder jouw mail leest en ook beantwoord.
Bellen werkt in dit soort situaties gewoonweg het snelst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • May 24, 2025

Haar mailen om de code door te sturen?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Greta Bleijenberg 

Welkom op de community van KPN.

Het snelst is om je bewindvoerder gelijk maandagochtend even te bellen, met een andere telefoon van bijvoorbeeld je buren of een goede vriend/vriendin.

Dan kan je bewindvoerder jouw direct deze activatiecode geven, zodat je maandag al kunt bellen en internetten met je KPN mobiele abonnement.
Want je weet natuurlijk niet, wanneer je bewindvoerder jouw mail leest en ook beantwoord.
Bellen werkt in dit soort situaties gewoonweg het snelst.

Leen59
Wijsgeer
  • May 24, 2025

Zo’n code is meestal maar beperkt geldig…

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 27, 2025

Goedemorgen ​@Greta Bleijenberg en welkom hier op de KPN Community :)
Is het je aan de hand van de informatie die hier is gedeeld allemaal nog gelukt? 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Greta Bleijenberg 

Ben ik trouwens ook benieuwd naar.
Heb je nog contact gehad met je bewindvoerder omtrent de activatiecode?
En kun je inmiddels gebruik maken van je simkaart?