Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben geswitcht van Vodafone naar KPN en heb nu een telefoon met E-sim.

De omzetting van providers stond voor vandaag gepland en dat is (denk ik) inmiddels gebeurd want ik heb geen bereik meer. Ik moet dus de E-sim activeren in mijn KPN ID. Echter had ik mijn KPN ID nog niet aangemaakt / geactiveerd. Daar loop ik nu tegen een probleem. Ik heb een KPN ID aangemaakt, en wil mijn mobiele nummer koppelen om de E-sim te activeren, maar om deze te koppelen wordt er een verificatie code naar mijn mobiele nummer gestuurd. Maar omdat ik dus geen bereik meer heb, ontvang ik deze verificatie code niet.

Is er een andere manier om mijn nummer te koppelen aan mijn KPN ID? Als dat niet het geval is, wat kan ik dan doen?

Hallo @Geertvd123 

 

Helaas is er geen andere manier om het nu te koppelen behalve door een fysieke simkaart te gebruiken.

Die kan je het snelst in een KPN winkel ophalen, je kan dan gelijk controleren of hij werkt, vergeet dan niet om alle benodigde gegevens en een ID mee te nemen.
Zie hier voor de winkellocaties: https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel

Je kan er ook 1 via de klantenservice bestellen op 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).