Skip to main content
Antwoord

Activeren multisim Apple Watch 9 Series op iPhone 15 blijft hangen

• September 19, 2025
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik probeer al een aantal dagen de multisim op mijn Apple Watch 9 Series te activeren. 

De eerste keer dat ik dit deed kreeg ik het scherm van KPN nog te zien waar ik moest inloggen. Daarna liep het vast. Ik heb inmiddels alles al een aantal keren ontkoppeld en weer opnieuw gekoppeld maar niks lijkt te werken. KPN blijft wel gewoon in beeld staan maar het ‘laden-icoontje’ blijft draaien. En verder gebeurt er niks. 

Vanochtend de klantenservice gebeld en die gaven aan geen multisim in het systeem te zien dus ze konden verder niks. Net nog eens gebeld en toen kwam het advies om naar de KPN winkel te gaan maar ik zag ergens anders op het forum ook al dat zij daar ook niks kunnen en ik de Technische Dienst nodig heb. Dat heb ik net ook tegen de medewerker gezegd maar die leek niet te luisteren (en was sowieso vrij onvriendelijk). 

Apple Watch is up to date, telefoon is up to date, geen VPN oid aanstaan. Dus alle randvoorwaarden zijn er gewoon.

Aangezien ik 37 weken zwanger ben en dus bereikbaar wil zijn en ook snel mensen wil kunnen bereiken heb ik een Apple Watch gekocht met de multisim mogelijkheid. Maar dan moet ie natuurlijk wel werken. En naar de KPN winkel gaan is dus ook zo simpel niet meer en eigenlijk überhaupt niet mogelijk. 

Ik hoop dat er hier iemand is die me verder kan helpen. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Diedems, ik krijg nu ook de bevestiging dat dit weer werkt. We hebben een kleine storing hiermee gehad. Zou je het nogmaals willen controleren om te kijken of dat in jouw geval ook de oorzaak was? 

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 21, 2025

Hi ​@Diedems, welkom bij onze community. 

Ik kan me goed voorstellen dat dit verre van ideaal is tijdens je zwangerschap, volgens mij mag ik je bijna feliciteren. Ik denk graag mee. 

Het lijkt erop dat dit in ons systeem vastloopt. Heb je het nogmaals geprobeerd en is het inmiddels gelukt? Zo niet, neem dan nogmaals contact met ons op om een ticket te laten aanmaken voor multisim voor onze technische afdeling. Zij kunnen dit resetten zodat je het nogmaals succesvol kunt proberen. 

Laat het me weten of het gelukt is. 

• September 22, 2025

Verwijderd 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Hi Diedems, ik krijg nu ook de bevestiging dat dit weer werkt. We hebben een kleine storing hiermee gehad. Zou je het nogmaals willen controleren om te kijken of dat in jouw geval ook de oorzaak was? 

• September 26, 2025

Hallo Alex, vanochtend kon ik het opnieuw proberen en nu heb ik het kunnen aanvragen met succes! Bedankt voor jullie hulp.