Skip to main content
Beantwoord

Activeren Multisim Apple Watch lukt niet

• April 10, 2026
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Al verschillende keren zijn mislukte pogingen verwijderd om de multisim te activeren. Waar het elke keer fout gaat is na het inloggen in KPN. De melding “Er ging iets mis… Probeer het opnieuw of later nog een keer.” verschijnt dan. 

Na telkens opnieuw de Apple Watch herinstalleren wordt ik daar wel een beetje moedeloos van. Moet ik nu weer vragen om de mislukte pogingen te verwijderen? 

Wat kan ik nog doen om multisim werkend te krijgen.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@FreddieZ! Jammer om te lezen dat het activeren van multisim niet zo soepel verloopt. Goed dat je het aankaart. We denken hier graag met je mee.

Ik grijp gelijk even naar ons multisim artikel: heb je die stappen gebruikt om 'm te activeren?

Blijft het niet lukken, maak dan een belafspraak. Via onze telefonische klantenservice kan er indien nodig een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst. Op basis van het ticket kijken ze het na en nemen zij contact op met je, om het verder op te lossen.

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi en welkom ​@FreddieZ! Jammer om te lezen dat het activeren van multisim niet zo soepel verloopt. Goed dat je het aankaart. We denken hier graag met je mee.

Ik grijp gelijk even naar ons multisim artikel: heb je die stappen gebruikt om 'm te activeren?

Blijft het niet lukken, maak dan een belafspraak. Via onze telefonische klantenservice kan er indien nodig een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst. Op basis van het ticket kijken ze het na en nemen zij contact op met je, om het verder op te lossen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2026

Ondertussen door vasthoudende inzet van de technische dienst opgelost. Blij mee.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ondertussen door vasthoudende inzet van de technische dienst opgelost. Blij mee.

Gelukkig, fijn om te horen ​@FreddieZ!

• Deelnemer
  • April 28, 2026

Weet je toevallig ook wat uiteindelijk de oorzaak was? Zie inmiddels ook een ander topic dezelfde klachten en deze ervaar ik zelf ook.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2026

Naar ik heb begrepen een “hangende” verkeerde installatie die uit het systeem gehaald moet worden door de technische dienst KPN maar ook door de gebruiker door terugzetten van de watch naar de fabrieksinstellingen, en dus niet te herstellen met een backup.