Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Al een week een Apple watch ultra met multisim deze geactiveerd via de watch app maar deze blijft aangeven dat de verwerking loopt. Dus gebeld naar de klantenservice men ging het uitzoeken. Maar heb nog niets mogen vernemen.  
 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @ErikP61, welkom op ons forum! Heb je in de tussentijd nog reactie gehad van mijn collega's? Als ik het goed lees hebben zij een ticket voor je aangemaakt.

Meer informatie over Multisim kun je vinden in ons verzameltopic!

 


Hallo Thomas, ik heb nog niets van je collega’s vernomen. 
hoop dat het op deze manier wel lukt. 


En nog steeds geen antwoord.. Jammer


Er kan momenteel even overheen gaan voordat ze je ticket oppakken, ik kan altijd even meekijken of alles wel goed staat natuurlijk.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas profiel is aangepast.


Ik zie dat de order nog wacht op de levering van het horloge maar die is op 20-01 al geleverd. Ik heb mijn collega's gevraagd hier even naar te kijken, daar kunnen even een paar werkdagen overheen gaan. Zodra ik reactie heb hoor je van me!


dank Thomas,voor je moeite. Heel fijn. 


Bijna 3 weken verder en nog geen verder nieuws. Ben juist geswitched van provider voor het multisim abonnement. 
Thomas kan jij nogmaals kijken wat de status. 


Hoi Erik, helaas heb ik nog geen update waar je iets aan hebt maar mijn collega's zijn er nog mee bezig!


Goedemiddag @ErikP61, ik heb net reactie van mijn collega's dat alles nu goed staat. Je moet hem nu kunnen activeren!


Hallo Thomas het is idd gelukt. 
dank.  


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!