Ben de afgelopen dagen 2 maal in de KPN winkel geweest en 1 maal het servicenummer 0800-0402 gebeld met betrekking tot het activeren van de multisim vaar mijn Applewatch.
De activatie blijft hangen en is op geen enkele manier te stoppen.
De medewerker van de servicedesk heeft geen enkele oplossing kunnen aandragen en heeft mij terug verwezen naar de KPN winkel om het op te lossen?? Zijn opmerking hierbij was dat ze in de winkel veel meer kunnen om het op te lossen maar daar waarschijnlijk geen zin in hadden?? Wat is dit nu voor’n opmerking/ service?
Nu lees ik in de topics dat het een veel voorkomend probleem is bij KPN en de reden hiervan is dat orders (aanvragen multisim) blijven hangen in het systeem van KPN.
Ik vraag me dan ook af waarom de medewerker van KPN geen intern ticket aanmaakt om het probleem op te lossen en de klant m.b.t tot de voortgang te informeren.
Doordat in de applewatch app de software actief blijft, kost dit ook extra capaciteit van mijn accu.
Ik ben persoonlijk van mening dat een klacht serieus moet worden verholpen worden door KPN en dat je niet afgescheept wordt met sorry ik weet het ook niet. En ik zie de aanvraag van je nieuwe sim ook niet? Hebben jullie een medewerker die dit wel kan??
Hieronder een foto van de melding.
Â
Groetjes Ymarda Manse
Â
Â
Â