Skip to main content

Nieuwe simkaart in mijn I phone 7 gezet. Helaas na ruim 3 uur is de simkaart nog steeds niet geactiveerd ondanks meerdere malen (ieder half uur) uit en aanzetten. Ik wil graag telefonisch bereikbaar zijn. Er werd aangegeven dat het eventjes kon duren maar 3 uur is lang.

Hoop dat het nu snel wordt geregeld 

Ellen van der Heijden

Hoi @Heijden1313. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkt. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Gaat het om een vervangende simkaart of een nieuw abonnement? Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb, kan ik het verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je, laat je een berichtje achter in dit topic?


Hoi@Heijden1313. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkt. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Gaat het om een vervangende simkaart of een nieuw abonnement? Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb, kan ik het verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je, laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer