Skip to main content

Probeer al 2 dagen een nieuwe simkaart te activeren voor de verlenging van een contract voor de mobiele telefoon van mijn Moeder maar telkens zegt het: simkaartnummer past niet bij het telefoonnummer zoals vele op dit forum, waarom kunnen jullie dat niet gewoon oplossen?

paul



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Wiesmaas. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om deze simkaart te activeren. Wil je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer van jouw moeder achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik het kan activeren. Als dit niet lukt dan zal je een nieuwe simkaart moeten aanvragen in MijnKPN. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? 


Hoi @Wiesmaas. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om deze simkaart te activeren. Wil je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer van jouw moeder achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik het kan activeren. Als dit niet lukt dan zal je een nieuwe simkaart moeten aanvragen in MijnKPN. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is om jouw simkaart te activeren. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag!