Skip to main content

Gisteren 07-12-2023 een abonnement met toestel afgesloten bij KPN. Via mobiel.nl mijn contract en bevestiging via de e-mail ontvangen.

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd omdat mijn bestelling niet in het systeem van KPN te vinden is. Er was zelfs een medewerker die gewoon de telefoon ophing! Ik kon het niet geloven. Vandaag 3x met KPN gebeld en kom geen stap verder. 1 medewerker tevens degene die ophing zei ga maar naar de KPN winkel. 

Ik heb een nieuw toestel (al in mijn bezit) en een simkaart (ook in mijn bezit) maar de simkaart is niet geactiveerd. Ik heb niet gekozen voor nummerbehoud. Ik heb alleen geen activeringscode. Volgens de medewerker van mobiel.nl zou een medewerker die hij niet via de particuliere weg had gesproken van KPN dit wel zo zijn. 
 

Ik heb al een KPN ID en ik kan hem niet linken aan mijn telefoonnummer want je raad het al…. Ik sta niet in het systeem. Wanneer ik er wel in zou kunnen staan? Dat zou wel een paar dagen kunnen duren werd mij verteld. 
 

Nu de grote vraag wanneer gaat mijn simkaart geactiveerd worden? 

 

Als dit probleem niet word opgelost dan wil ik niet eens klant zijn bij KPN en dan beëindig ik mijn contract gewoon. 

Hi @Jenniferwhittle en welkom op het forum!

Wat vreemd dat de bestelling nergens te vinden is. 😕 Zeker omdat je het toestel en de simkaart al wel hebt. Die komen niet uit de lucht vallen lijkt me. 
Puur ter controle: de simkaart is van KPN en op je bestelbevestiging van mobiel.nl staat ook dat het om een abonnement bij KPN gaat? Niet een andere provider toevallig?

Als overal KPN op staat, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat (als je die al hebt gekregen), je simkaartnummer en je ordernummer? Die kun je allemaal bij persoonlijke opmerkingen zetten.
Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kan ik op onderzoek uit!