Skip to main content

Ik krijg een foutmelding op de site dat er een technische storing is, probeer het later nog eens..

Na letterlijk 20 x geprobeerd te hebben en een dag later lukt t nog steeds niet.. De helpdesk is natuurlijk dicht, maar ik kan nu niks met mijn simĀ šŸ˜£

HalloĀ @kpnhenĀ ,

Loop morgen even langs een KPN-winkel. Dan regelen ze het daar voor jou.Ā 

Anders morgen vanaf 8.00 met een andere telefoon naar 0800-0402 bellen.Ā 


Zit hier niet in de buurt helaas


Valt er vandaag niks te doen dan? Heb hem echt nodig


GoedemiddagĀ @kpnhenĀ en welkom op het forum! Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet goed doorlopen. Stap je over vanuit een andere aanbieder of gaat dit om een geheel nieuw abonnement? De kortste klap is dan inderdaad om even te bellen met 0800-0402 of om even langs een KPN Winkel te gaan als dat een optie is.Ā 


GoedemiddagĀ @kpnhenĀ en welkom op het forum! Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet goed doorlopen. Stap je over vanuit een andere aanbieder of gaat dit om een geheel nieuw abonnement? De kortste klap is dan inderdaad om even te bellen met 0800-0402 of om even langs een KPN Winkel te gaan als dat een optie is.Ā 

Ā 

Was een verlenging


En je huidige simkaart was niet meer geschikt of heb je een nieuw toestel genomen?


Beide, sim kwijt geraakt, yeah i know hoe dan en nieuw toestel


Kan gebeuren natuurlijk en dan is wel even lastig. Ik kan een nieuwe simkaart opsturen dan maar hou er dan wel rekening mee dat je die pas woensdag in huis hebt met een beetje pech. Mocht je een een KPN Winkel enigszins in de buurt hebben dan zou ik daar langsgaan. Vul anders gerust even je profiel in of bel morgenvroeg even met 0800-0402. Dan kijken we even.


Dit is een nieuwe simkaart...activeren lukt niet..


Helder. Dan moet ik je toch adviseren om morgen even te bellen met 0800-0402, dan zullen mijn collega's na verificatie de simkaart voor je activeren.


Heb m'n profiel ingevuldĀ 


HalloĀ @kpnhenĀ ,

Loop morgen even langs een KPN-winkel. Dan regelen ze het daar voor jou.Ā 

Anders morgen vanaf 8.00 met een andere telefoon naar 0800-0402 bellen.Ā 

@kpnhenĀ 

Heb je het vandaag kunnen regelen?Ā 


HalloĀ @kpnhenĀ ,

Loop morgen even langs een KPN-winkel. Dan regelen ze het daar voor jou.Ā 

Anders morgen vanaf 8.00 met een andere telefoon naar 0800-0402 bellen.Ā 

@kpnhen

Heb je het vandaag kunnen regelen?Ā 

Yes, via de helpdesk, thnx voor t navragen.


@kpnhenĀ Fijn dat het gelukt is!Ā