Skip to main content
In Barcelona was mijn telefoon gestolen, dus ik had gelijk mijn sim geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Alleen die kaart zou weer in Nederland aankomen. Allemaal geen probleem tijdelijk een lokale sim gekocht, alleen nu ben ik weer thuis na anderhalfe maand en doe ik het nieuwe sim kaartje erin en wil die het helemaal niet doen. Ik krijg bij het opstarten al een SIM nog provisioned for voice melding ( wat inhoud dat mijn sim niet actief is of kapot is) maar na weer via de app eerst proberen me nieuwe sim te activeren waarbij die me alleen telkens een foutmelding geeft die aangeeft dat door technische problemen mijn gegevens nu niet verstuurd kunnen worden dus ik probeer het nog een paar keer maar het wil verder nog steeds nergens lukken niet op de site en niet op de app. Ondertussen heb ik onderzocht of er storingen waren ( die er ook niet waren, zelfs niet landelijk) en of ik me kaart eerst kon deblokkeren ( wat ik heb gedaan maar nog geen verschil maakt voor het activeren). Nu is de vraag wat kan ik nog wel doen ik ga morgen zo snel mogelijk naar een winkel maar anders zou ik het ook niet weten.



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Goedemiddag @Boaz2107. Welkom op het forum. Wat vervelend dat jouw telefoon gestolen is. Heb je de simkaart online proberen te activeren? Ben je inmiddels al lang een KPN Winkel geweest? Ik ga er vanuit dat mijn collega's in de winkel het probleem voor jou kunnen verhelpen. Mocht het toch/nog niet gelukt zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer