Skip to main content

Op dit moment heb ik bij jullie volgensmij enkel een internet abonnement lopen. Daarvoor betaal ik 49,22 euro per maand. Daarnaast heb ik bij T-mobile iets lopen voor mijn mobiele telefoon. Daarvoor betaal ik 37,99 + daar bovenop iets van 10,95 euro (CHUBB Verzekering Standaard van uw T-Mobile toestel). volgensmij zit ik daar nog jan2024 aan vast (moet ik opzoeken). Maar ik moet zeggen gezien mijn super beperkt internet gebruik, geen gebruik van televisie, geen vast nummer, vroeg ik me af, of jullie iets kunnen aanbieden van een pakket met enkel internet en mobiel? Met de hoeveelheid die ik gebruik maak van internet en telefonie, vind ik in totaal 98,16 per maand aan internet en mobiel wel erg veel. Mogelijk kunnen jullie mij een interessanter pakket aanbieden? Ik ga nog controleren bij T-mobile of en hoe ik daar op kan zeggen.

in totaal 98,16 per maand

Volgens mij reken je nu de afbetaling van je mobiel ook mee (in die 37,99). Ga beter uit van de 'kale' abonnement prijzen naar mijn idee. 

En misschien ook nog wel die toestel verzekering. Ook die niet meetellen natuurlijk. 

Daarnaast heb ik bij T-mobile iets lopen voor mijn mobiele telefoon. Daarvoor betaal ik 37,99 + daar bovenop iets van 10,95 euro (CHUBB Verzekering Standaard van uw T-Mobile toestel


Hallo @Zalmpje84 ,

Op deze website staan de KPN-abonnementen:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only.htm

Met jouw huidige internet abonnement krijg je dan een korting van 2,50, 5,00 of maximaal 7,50 per maand. Dat noemen ze Combivoordeel. Het is niet nodig om een TV-abonnement te hebben bij KPN. Alleen Internet-thuis is al voldoende.